{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.774 visninger | Oprettet:

T-Hansen, Bremseklods og udstødning på VGA DIgita - Lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Scooteren jeg kørte på var en erstatning fra den højresvings ulykke jeg havde dagen efter jeg havde startet på nyt job for snart 2½ år siden. Der var det ikke scooteren, der var problemet, men en idiotisk lastbils chauffør der bare svingede.

I dag tænker jeg faktisk lige på det igen. Fordi scooteren var erstatning pga det, men fordi thansens lort ikke holder og bremseklodsen den falder af forbremsen, og eneste reaktion jeg får fra bremsen da jeg skal stoppe da jeg ser det bliver gult til rød, er en bremse der går i bund uden reaktion, jeg når ligepræcis at reagere hurtigt nok og får givet tegn til sidekørende biler der kører på tværs af lyskrydset at jeg har problemer og de ser det heldigvis dem der er forrest. At jeg sidder med begge føder på jorden for at bremse. - Og når jeg tænker det igennem mere og mere går jeg fra at være rasende på T-hansen som beskrevet i tidligere status ikke fatter deres job,

Kører på scooteren , og bremse skiven falder af forbrrmsne men jeg kører ?!? - kører forbi t-Hansen hvor den er købt. DER STÅR 3 EKSPEDIENTER .. spørger dem om de har reservedele til den eller de kan sige hvad jeg kan gøre. INGEN VED NOGET. De siger det ved deres mekanikker. Spørger om han kan kigge på det. Ja, på torsdag.

De tog sig ikke engang tid til at tjekke PCen, selv om jeg spørger om de ikke har bremseklods til forbremsen - Bagbremse spolen sidder jo fast.

Og i dag sidder jeg så og ser på deres hjemmeside , de har en til 99 kr som jeg spurgte efter - Fandme latterlig service - Mit spørgsmål er , er det let at sætte sådan noget på ?

Ud over det , udstødning til en VGA DIgita er det også let a skifte, fordi min er rustet og tilmed rustet hul i ( den er 2½ år gammel )

Og rent faktisk står den inde i et skur faktisk mere eller mindre altid tid og er faktisk kun kørt på i regnvejr, aldrig i snevejr eller når det har været saltet.

Min elskede PGO Comet havde jeg i 6 år rustede ikke og fejlede intet indtil den blev kvast af den lastbil ( Forsikringspengene var også derefter fik faktisk 5000 for den fordi den var i god stand, og jeg skulle derfor have ne erstatnings knallert med det samme pga transport til arbejde ) og det har jeg faktisk fortrudt faktisk ret hurtigt og nu sre jeg grunden egentlig.

Men igen er det svært at skifte den klods og evt udstødning og hvad med spolen på baghjulet osm jeg godt kunne forstille mig kan være besværlig ved ikke om sådan noget skal smøres eller udskiftet hvis den sidder fast fordi man ikke bruger bagbremsen meget ( Igen noget jeg ikke oplevede på min PGO comet i den tid jeg havde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T-Hansen, Bremseklods og udstødning på VGA DIgita - Lidt hjælp
  • #1   3. sep 2015 Forstår ikke folk bliver ved med at sponsorere den amatør kiosk..
    Det er efterhånden længe siden jeg boykottede den svindler forretning.
    - Nægter simpelthen at sætte mine ben der.

    Alt hvad de sælger er den værste omgang lort, eller også fås det langt billigere andre steder.
    Deres service og viden er ikke eksisterende, men det kommer vel ikke som nogen overraskelse, eftersom det er tomhjernede konfirmander der står bag kassen..


  • #2   3. sep 2015 Havde en på samme alder som skulle have ny udstødning... Det endte i ny cylinder da alt brækkede... Du mangler formentlig monteringssæt i din caliper siden de er faldt ud

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #3   3. sep 2015 Tag gerne nogle billeder. Vil da jeg gerne se hvordan dele er faldet af.

  • #4   4. sep 2015 Køber man en T-hansen scooter, så kaster man den enten i havnen eller skifter alle sliddele på den!

Kommentér på:
T-Hansen, Bremseklods og udstødning på VGA DIgita - Lidt hjælp

Annonce