{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olie
  • #1   29. maj 2015 Stol aldrig blindt på folk.

    Spørg eller bed altid om kvittering på hvad der skulle være lavet/købt.

    Personligt vil jeg hellere sparer de mange hundrede kroner et autoriseret værksted tager i timeløn (eksempel kunne være speedline hvor deres timeløn er 445 kr), og selv skifte ting som jeg ved jeg kan skifte, dog gemmer jeg altid kvitteringer som dokumentation for det er købt og skiftet.

    Nogle købere igennem tiden har så valgt ikke at tro på det er blevet skiftet, da de har ment et værksted altid skal lave diverse ting da private ikke kan yde samme stykke arbejde, det er også helt fair hvis man har det sådan, så må man jo bare køre tomhændet hjem.

    Men en tommelfingerregel er altid at få dokumentation for hvad der er skiftet eller lavet ved maskinen du køber så længe det er til hverdagsbrug.
    Enhver kan jo stå at sige krumtap er skiftet.

    Men det er rigtig ærgerligt folk ikke er til at stole på, og rigtig mange vil heller ikke forhandle pris og bliver møg sure hvis du byder bare lidt lavere end deres udbuds pris.


  • #2   29. maj 2015 Der er forskel på hvad folk ser som serviceret. Men det gear olie har ikke været skiftet rigtig længe.

    Det er det samme med når folk skriver, den er ny renoveret. Ja det er flot, hvad er ny renoveret? For er det bare ny cylinder, er der ikke meget renoveret over det.


  • #3   29. maj 2015 Ja jeg har også lagt mærke til den nye trend er at skifte cylinder inklusiv udstødning i nogen tilfælde, og så sælge den som "nyrenoveret".

    En nyrenoveret scooter i mit hoved ville være en der har været splittet helt ad, gennemgået alt og skiftet det meste.

    Tiderne ændre sig åbenbart meget hurtigt.


  • #4   29. maj 2015 ja det er trist at man ik ka stole på folk mere-
    nu slap jeg billigt denne gang-kun lidt olie- den blev lidt varm på blokken
    godt jeg ikke har kørt mere end 10km på 2 dage smiley


Kommentér på:
olie

Annonce