{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.591 visninger | Oprettet:

Nanna H
Nanna H
Tilmeldt:
9. apr 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Stelnummer på Piaggio Vespa Ciao {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har en gammel Piaggio Vespa Ciao (skulle jeg mene), som jeg skal have forsikring på. Jeg kan simpelthen ikke finde stelnummeret nogle steder. Har kigget i forskellige forumer, men det er ikke til at finde nummeret nogle af de steder jeg har læst andre har fundet det. Jeg har pillet plasticskjoldene og bagagebægret af... Vasket og gennemsøgt stellet så vidt muligt. Nogle der kan hjælpe???
Trætte hilsner fra Nanna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stelnummer på Piaggio Vespa Ciao
  • #1   9. apr 2015 Tjek ved fodhvileren smiley

  • #2   9. apr 2015 Bliver desværre nød til at skuffe dig. Men det der er ikke en Ciao, tror det er en Si. Men er ikke sikker. Uanset hvad, så er det ikke en Ciao. Har du tjekket foran sædet under det det plastik?

  • #3   9. apr 2015 Og det ved fodhvilerne kan man ikke bruge, da det er et separat understel som er monteret, det samme er det på en Bravo.

  • #4   9. apr 2015 Altså, har tjekket google, og en havde den samme problem, den sad ved fodhvileren der omkring, så ved ikke helt smiley

  • #5   10. apr 2015 Det er en Grillo!

    Sidder det måske samme sted som på en Si? På toppen af bagagebæreren?


  • Nanna H
    Nanna H Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   10. apr 2015 Ha ha! Okey kan godt se det er en Grillo smiley Har kigget på stellet hvor bagagebæreren sad, men kunne ikke se det... Hvad mener du med på toppen? Stykket er bare fladt... Har også kigget under plastiken foran sædet. og ved fodvileren...


  • Nanna H
    Nanna H Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   10. apr 2015 Jeg tør ikke rigtig tage plastiken af mellem forgaflen og styret, da jeg tror det vil knække smiley Men mon ikk der bare er kabler bag?

  • Nanna H
    Nanna H Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #8   10. apr 2015 Tusind tak for alle svarene!
    Jeg har oprettet en ny snak, med en mere passende overskrift smiley
    Jeg har igen tjekket omkring bagagebæreren - ikke noget stelnummer at se... Har også prøvet at pille plasticen af foran, men så skal jeg snadre det totalt... Ville være et underlidt sted at placere et stelnummer tænker jeg, så det lader jeg være med smiley


  • #9   4. jan 2016 Hej fandt du ud af hvor stelnummeret sad? Tvivler på min grillo nogensinde har fået et!?

  • Nanna H
    Nanna H Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #10   5. feb 2016 Hej Hamza. Jo jeg fandt det på en metalplade der sad lidt ude fra selve stellet, på venstre side af begagebægret. Det var dog meget rusten, så er svært at se. Når man piller bagagebægret af, er det tydeligt at se der er forskel på venstre side og højre side. Håber det hjælper. Jeg blev også helt i tvivl om der overhoved var et smiley

  • #11   5. feb 2016 Du skal have mange tak for hjælpen Hanna smiley det var da et besynderligt sted at sætte det!

Kommentér på:
Stelnummer på Piaggio Vespa Ciao

Annonce