{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Speedfight kører 20/km/t {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg købte for 2-3 uger siden en speedfight fra 03, men skulle have haft skiftet en masse nye dele som cylinder osv...
Da jeg var ude at kører idag kørte den ikke optimalt, den gasser hele tiden op og ned og virker som om at der ligepludselig bare kommer en mur... Den kører virkelig dårligt lige nu... Da jeg holdte i lyskrydset sagde det pludselig "bang" fra udstødningen, og så kørte den fint i 20 sekunder... Jeg prøvede at holde lidt for luftfilteret, og så kører den meget bedre ( da der har været problemer med luftfilter ).... Jeg kan bare ikke få sammenhæng mellem oplevelsen... Jeg troede først at det var cylinderen, men da den starter fint nok, og holder sig okay i motoren... Men jeg kan ikke give fuld gas da den næsten bliver kvalt...

Håber at noget kan fortælle noget...

Skal lige siges at den er standart/lovlig


Kommentarer på:  Speedfight kører 20/km/t
  • #1   22. dec 2014 Så der er skiftet cylinder, eller hvordan skal det forståes?

  • #2   22. dec 2014 Jep smiley

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #3   22. dec 2014 Hej.
    Jeg har andre problemer med min, men nok om det.

    Hvis den ellers er tæt for de oringe i samlingerne fra luftfilteret så burde den mere eller mindrre dø, når du holder for det.

    Jeg tror problemet ligger i en for lille dyse. når du holder for det, får den mindre luft og mere saft.

    Tror den sprang en springning over da du holdt stille og tændte, da stemplet var på vej ned.

    Prøv en 3 dyser op.

    Hvis den får for meget med den ( finder du ud af at lade den stå længere tid i tomgang, prutter den så når du vil kører, så er du for høj op i dyse )

    Det er bare et forslag


  • #4   22. dec 2014 Jaden får ikke benzin nok, sæt det std filter helt på sodet er tæt og sidder rigtigt, og prøv igen, hvis den stadig ik vil tage gas så dys op

Kommentér på:
Speedfight kører 20/km/t

Annonce