{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

kenneth J
kenneth J
Tilmeldt:
18. dec 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137

Udstødning larmer. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Knægten har fået ny udstødning til hans ene speedfight.

Det er en Stage6 pro replica.

Jeg har kørt på den og ældre mennesker holder sig for ørene og ungerne vågner i barnevogne (-: Er der ingen anden oplagt udstødning der larmer mindre ?

Syntes ikke at andre unge menneskers, larmer så meget.
Jeg har haft potten af og der er isolering i.

Stage6 street, larmer nok ikke nær så meget, men er den lige så effektiv, hvis begrænsningen fjernes ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning larmer.
  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #2   19. dec 2014 okay. Troede bare at stage6 street var kraftigere, men det er nok det jeg får ud af teksten på speedline.

    Han vil helt sikkert helst ha den oplagte, så kan man ikke få en anden der larmer mindre.

    Ved godt de ikke er lovlige, men det er sådan det er sjovest jo.


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #4   19. dec 2014 Ja, men larmer alle oplagte lige meget ? Jeg syntes den er ekstremt.

  • Niels C
    Niels C Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 211
    #5   19. dec 2014 Har også en Peugeot og samtlige udstødninger til den, og PRO Replica er den, der larmer mest.

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #6   19. dec 2014 Okay. forslår andre også sito plus frem for stage 6 street

  • #7   19. dec 2014 Min kammerat smed en leovince tt knæk på hans rally, selv med 70cc sagde den næsten ingenting smiley

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #8   19. dec 2014 okay det kunne være noget for knægten, men stage6 street, vil vel også ta noget af toppen.

  • #9   19. dec 2014 Ja det ville det, knæk yder bedre smiley

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #10   19. dec 2014 Vi snupper nok sådan en leovince tt. Tak for hjælpen til jer.

    Vh. Kenneth


  • #11   20. dec 2014 Tænker bare lidt om den der stage6 knæk er helt tæt? Har selv en på min jog r, og den brummer lidt mere end normale scootere, men det er også kun fordi den tager mange flere omdrejninger end normalt. Har alt for lette ruller i smiley

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #12   20. dec 2014 Jeg må tjekke det, for det ville også være dumt at skifte den, hvis det bare er det.
    Lagde mærke til at ulden{isoleringen var helt op af fløjten ( Hullede rør ) skal det være sådan eller skal der være lidt luft imellem ?

    Et andet spørgsmål. Har en Speedfight ingen luftskrue, for jeg kan ikke se nogen ?


  • #13   21. dec 2014 I min knæk er det også helt oppe af den, så jeg regner da med det er meget normalt... Har du set under isoleringen om der er huller i røret eller er der ingen huller? I min er der ingen huller nemlig smiley

    -Den har enten en luftskrue eller en blandingsskrue - Burde sidde lige ved siden af tomgangsskruen, hvis du ved hvor den sidder smiley


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #14   22. dec 2014 Ja jeg ved godt hvor den sidder. Jeg har haft mange yamahaér fs1 er engang, så kender en del ti detl, men på den speedfight sidder der ikke nogen. Jeg forstår det ikke helt. Jeg må prøve at kikke efter igen, når alt juleraset er over.
    Jeg lagde ikke mærke til om der var huller, men det skal der sgu være. Sådan så udstødningerne ud den gang og det kan jeg ikke forestille mig, at det har ændret sig.


  • #15   22. dec 2014 nånå, fordi at hvis der ingen huller er i den, så behøver man jo heller ik isolering smiley Jeg har ingen huller i min

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #16   22. dec 2014 Ja.. de gamle yamahaér er også 40 år og der kan selvfølgelig godt være sket noget sidenhen.
    Men tak knægte, for at give gode råd.


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #18   22. dec 2014 yes og now c," 4 gear blev solgt for fra 69 - 79 hvor det derefter ikke var lovligt at sælge dem med 4 gear. De sidste blev solgt i 1980 tror jeg.

    Jeg ved det godt. (-:


Kommentér på:
Udstødning larmer.

Annonce