{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

kenneth J
kenneth J
Tilmeldt:
18. dec 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137

høj tomgang, dør i fart. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at ordne knægtens scooter og har problemer.

Speedfighten går til at starte med, kort tid, lavt i tomgang, og efter 5 sek, går den højt så den begynder at kører. Bagefter går den lavt. Når man endelig kan kører går den død ved fuld gas og sommetider trækker den ikke på toppen.

Jeg har lige skiftet choker, da jeg troede at den var stået af, eller ikke virkede ordenligt. Det hjalp ikke.

Der er ikke pillet ved kabu, indsugning, luftfiler eller andet ( Standard og har altid været )

Den væltede stående for kort tid siden, og efter nogle dage begyndte den.

falsk luft kunne være en mulighed, men den har ikke fået skader.

Hjæææælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  høj tomgang, dør i fart.
  • #1   18. dec 2014 Den får fir lidt benzin derfor stiger omdr. Og trækker dårligt. Sikkert bare skidt i dysen, blæs begge dyser igennem med trykluft,

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #2   18. dec 2014 Det må jeg prøve. Er der nogle andre ideér fra andre ? Bare hvis det ikke er det og jeg har flere ting at prøve.

  • #3   18. dec 2014 Luftfilter renses ..

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #4   18. dec 2014 Luftfilter ser fint ud, men prøver at blæse det igennem.
    Nogle andre ideér, for så kan jeg kikke på det imorgen.


  • #5   18. dec 2014 Tro mig det er ret sikkert din fejl, og bemærklige at den lille nål under spjældet på chokeren ikke altid er ens hvis man ikke køber originalt, så evt vil du skifte tilbage til den gamle choker.

  • #6   18. dec 2014 Og du skal blæse begge dyser, de skal tages ud, den. Store og den lille nede i hullet lige ved siden af.

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #7   19. dec 2014 Okay. Jeg får en kompresser imorgen, så åbner jeg bunden på den og skruer begge dyser ud og sidder den gamle choker i igen.

    Hvor sidder luftskruen henne ? Syntes kun jeg kan se den til tomgang. Jeg har måske ikke set rigtigt efter.

    Jeg har tunet en anden af hans scootere (samme model ) med et alu stage 6 pro sport cylinder og fjernet alle begrænsningerne og en stage6 udstødning.
    Kan det virkeligt være rigtigt at den køre speedometeret ud selvom der er standard kaburator på. Det virker helt vildt.

    Tak for råd, det er nok det.


  • #8   19. dec 2014 Nogen scootere er MEGET optimistiske med speedometer .. 20-30kmt fejlvisning er set ved tophastighed

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #9   19. dec 2014 Ja det tænker jeg også, men den er satme hurtigt og et sindsygt optræk og det er det jeg ikke forstår, når der sidder 12mm kaburator på.
    Han ønsker sig en dellorto kaburator og med den går den sgu på baghjul, for den er tæt på nu.


Kommentér på:
høj tomgang, dør i fart.

Annonce