{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Mads A
Mads A
Tilmeldt:
7. jun 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 75

Sprutter og går ud ved fuld gas {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Har en speedfight 2, med 70cc, TPP udstødning, fjernet luftfilter begrænsning samt skiven.

Men ihvertfald har den kørt godt indtil for 2-3 ugers tid siden, hvor den begyndte at sprutte når jeg kørte med fuld gas. Men kørte optimalt med lav gas. Tænkte at det bare vare karburatorsprit jeg skulle hælde i tanken. Det har virket fint, men i dag begyndte den på det igen. Og jeg har hældt karburatorsprit i, sidst jeg tankede.... Hvad kan være problemet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprutter og går ud ved fuld gas
  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #1   20. dec 2014 Min knægt har en magen til og nogenlunde samme problem. Da hans opsætning, den samme som din næsten, blev sat på, skulle der noget af en dyse skift. Den gik fint med standart dysen ( 56 ) indtil jeg tog begrænsningen ved luftfilterets ende. Da begyndte den og skulle helt op i dyse 76.

    En anden ting for nogle dage siden, var der også noget tilsvarende. Den slog nogle ordenlige knald og kunne kun ta halv gas og flere gange var den ved at gå ud.
    Det var skærmen foran tændhætten der manglede. Vandet på hætten fik strømmen til at lede en forkert vej og ved flere rystelser ( flere omdrejninger ) fik strømmen åbenbart vildledt sig. Satte en gammelt plastlåg for, inden under bagskærmen og den er nu tør og der har ikke været noget siden.

    Det har været meget vådt, den sidste tid jo.


Kommentér på:
Sprutter og går ud ved fuld gas

Annonce