{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen gnist Rs50
  • #1   23. okt 2014 Cdi, fødespole, død sikring

  • #2   23. okt 2014 sikring er ikke sprunget, cdi skulle være ny men er i tvivl med fødespole:)
    ved bare at hvis man prøver at løbe den igang så laver den strøm til lys osv smiley


  • #3   24. okt 2014 Det er fordi den føde spolen giver strøm til gnist og lydspolen giver strøm til resten

  • #4   24. okt 2014 Så skal jeg da bare lige have tjekket fødespolen;)

  • #5   24. okt 2014 Du er nødt til at at gå lidt systematisk frem, det er nemt at måle sig frem -
    du skal have 120 O ÷ 20 %.mellem den røde og hvide ledning fra stator og 700 O ÷ 20 %. mellem grøn og hvid ledning ( ladespole til lys )
    du skal selvfølgelig afmontere ledningerne fra tændspolen, før du måler -
    det er meget sjældent der går noget galt her, jeg tror mere du skal lede efter fejlen på den rød/hvide ledning, som bruges til at stoppe motoren, når den "stelles" det gør den oppe i tændingslåsen og ved støttefod.
    Hvis du afmontere den fra tændspole kan du teste om det er i stopsystemet det er galt, ( husk du ikke kan stoppe motoren når den ar afmonteret )
    næste skridt vil være, at skrue tændledningen ud af tændspolen og klippe en 1/2 cm af og samtidig rengøre skruen i tændspolen hvor tændledningen skrues fast, gør det samme ved tændrørshætten.
    hvis det ikke hjælper er det din tændspole der er fejlen.
    jeg går ud fra, at din stator er ren og uden rust.


  • #6   24. okt 2014 Kan være CDIen .. De kan godt bare dø .. Er set før med RS50 og andre med samme motor

    Du kan prøve med CDIen fra en Hiper .. Fungere også på en RS50 smiley


  • #7   24. okt 2014 Jeg har ikke kigget ind til stator men kigger idag:)

  • #8   25. okt 2014 Fejlen var den "stop" ledning der går ind i cdi'en:)
    Den gav konstant stop, så satte en kontakt imellem;)


Kommentér på:
ingen gnist Rs50

Annonce