{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Pgo pmx sport sætter ud og kører dårligt. {{forumTopicSubject}}

Har lige købt mig en pmx sport, der sad dr racing 50cc på da jeg købte den, og der kørte den ikke ordentlig. Nu har jeg smidt nyt standard cylinder og stempel på og den kører stadig ikke ordenligt.... Den accelerer fint lige indtil den rammer 30, der dør den helt. For at den skal komme op i fart skal man kører ned af bakke også begynder den ligeså stille at trække igen. Men ofte så dør den bare fuldstændig hvis man gir fuldgas i måske 10sek. Det som om tænding bare sætter ud, lys slukker og den motorbremser nærmest også gør den bare ud, sådan uden videre. Men kan sagtens starte den igen og kører måske 50m længere også gør den det igen.. Det skal også siges den hakker og sprutter når man kommer op på over 30, altså ned af bakke.

jeg har prøvet at rense karbu med trykluft, det hjalp ikke. også har jeg også tjekket ned til membran og det er som det skal være.

Det ska siges den kører med et NGK BP10ES Tændrør hvilket jeg synes er mærkeligt og slet ikke passer til en næsten standard scooter? Eller er det bare mig? smiley

Så jeg ved sku ikke helt hvad der er galt, håber i kan hjælpe! smiley

Begrænsninger osv er fjernet self smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo pmx sport sætter ud og kører dårligt.
Kommentér på:
Pgo pmx sport sætter ud og kører dårligt.

Annonce