{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Mark R
Mark R
Tilmeldt:
21. sep 2004
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27

Køb af brugt Aprilia SR 50 Factory Ditech {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg sider og har behov for at købe en 45'er Scooter.
Jeg har sidet og kigget på denne ---> http://www.dba.dk/aprilia-factory-ditech-sr-50/id-1008657536/
Ang. pris tænker jeg at byde ham 7000Kr for den pga kiliometer tallet. Hvad vil i sige ang pris?
Jeg tænker også på det skal være et tuningsprojekt smiley Når jeg går ind på www.speedline.dk under Aprilia. Hvilken model skal jeg vælge? smiley

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt Aprilia SR 50 Factory Ditech
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #1   23. aug 2014 Jeg kan se jeg har sat min for billigt. smiley

    Hvis du vil tune, så vil jeg dog anbefale du vælger noget andet end en indsprøjtningsmaskine, der findes ikke meget tun til dem, de kører dog også ganske godt blot afdroslet.

    http://www.speedline.dk/da/scooter/aprilia/aprilia-sr-50-factory-ditech/



  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #2   23. aug 2014 Okay tak så havde jeg valgt den rigtig model smiley Man kan jo tune den med en Gameboy som jeg har adgang til, så den kommer til at køre 91Km/h smiley Har jeg ikke ret i den kan tunes med en Gameboy?

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #3   23. aug 2014 Jo, de kan sættes i Development mode, så de 90 stykker lyder korrekt - det er hvad min anden Factory kører. smiley

    Jeg vil dog også på samme tid anbefale en Multivar hvis du beslutter dig for en Factory.

    Du kan evt også tage et kig forbi min annonce.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #4   23. aug 2014 Awesome smiley

    Jeg kan se du har sat din til 5.5K det lyder alt for billigt smiley Men hvad vil du sige Ang. pris? smiley


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #5   23. aug 2014 Du må da gerne give 7000 for den smiley Nej den skal bare sælges, har ikke plads til alle de maskiner, så i stedet for at skruge prisen op, og brænde inde med den, så kan man jo ligeså godt blot sætte prisen lavt, og håbe på et hurtigt salg. smiley

    Du kan godt prøve med et bud på 7000 for den du har fundet på dba, 9000 virker en anelse højt, også selvom det er en ganske dyr scooter fra ny.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #6   23. aug 2014 Du bor desværre for langt væk for mig til at det kan blive til et slag smiley

    Jeg vil give ham et bud på 7k så, men jeg har et MC værksted hvor jeg har arbejdet hvor jeg vil køre ud med den og få dem til at tjekke den inden jeg køber den, hvis jeg kan få lov af sælger til det ^^


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #7   23. aug 2014 Det lyder som en god ide ihvertfald - så er der også chance for man ikke køber katten i sækken.

    Men en vel serviceret maskine holder længe - det er jo trods alt en Piaggio motor.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #8   23. aug 2014 Ja og det er Aprilia også smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #9   23. aug 2014 Og så er det ikke engang løgn. smiley

    Men jeg ønsker dig held og lykke med købet, det er ihvertfald en lækker scooter sådan en Factory.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #10   23. aug 2014 Mange tak skal du have smiley

    Det er en rigtig lækker Scooter ja smiley Kan huske jeg kiggede på en helt ny for nogle år tilbage og jeg var bare så forelsket i den og det er jeg stadigvæk smiley

    Men jeg tror jeg smider en 70cc cyl på den og kobling og vario og udstødning smiley
    Tror du også der skal krumtap til?


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #11   23. aug 2014 Standard Piaggio tappen er stærk nok til Malossi kittet, det bliver hurtigt en ganske dyr fornøjelse hvis du vil smide krumtap i også.

    Evt kan du smide et sæt kvalitetslejer i, så skal den ihvertfald nok holde.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #12   23. aug 2014 Okay lyder sku godt. Kan godt være jeg gør det så smiley Tak for hjælpen smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #13   23. aug 2014 Ingen årsag. smiley

  • #14   23. aug 2014 Jeg vil anbefale at du starter med at fjerne alle begræsninger, få dig en ubegrænset ECU, og noget andet variomatik, og se om du er tilfreds med det. De motorer er meget følsomme, så det skal laves ordentligt, ellers står den bare på problemer smiley Held og lykke hvis du får den købt smiley synes at prisen lyder fin, på 7000 smiley

  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #15   24. aug 2014 @Oliver Skal jeg købe en helt ny ubgrænset ECU eller kan jeg bare gør det med den der Gameboy som jeg har adgang til? Jeg det ikke bare at finde et kable og sætte til Gameboy'en og så sætte den i developmode?

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #16   24. aug 2014 Absolut ingen grund til at købe ny ECU da det er en 45'er du har kig på, den skal bare sluttes til en gameboy med aprilia interface, sættes i development mode, bom færdig. smiley

    Ny ECU er kun nødvendigt på 30 udgaverne, der skal monteres en 45 ECU, inden de "tunes" med en gameboy.


  • Mark R
    Mark R Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 27
    #17   24. aug 2014 Nåå okay så er jeg med smiley tak

Kommentér på:
Køb af brugt Aprilia SR 50 Factory Ditech

Annonce