{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2
  • Kaasje
    Kaasje Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 88
    #1   25. apr 2014 Har du fået den tilbudt brugt?
    Der er ikke nogen forskel fra den og en alm. speedfight 2.


  • #2   25. apr 2014 Dejlig holdbar maskine..
    Eneste minus er dog at den ligger afhelvedes til i sving.


  • #3   25. apr 2014 Den kører udemærket.
    Den er dog lidt svær at tune.
    Lidt ligsom en Jog R.


  • #4   25. apr 2014 nogen der ved hvor langt den køre pr l?
    Tommy hva mener du med svær at tune?
    Bamse hvordan "af helveds til"?


  • #5   25. apr 2014 På grund af den single arm kan du ikke rigtig bruge styret til at dreje med overhovedet. Kunne kun bruge vægten til at dreje, hvilket er umuligt i skarpe sving.
    Det var ihvertfald min oplevelse.


  • #6   25. apr 2014 Cylinderen er Euro2, så udstødningen er drejet på den og udstødningsporten ligger 28mm dybt nede i cylinderen.
    Alle sports cylindre ligger 23mm dybt i cylinderen, så den er umulig at få omdrejninger ud af.
    Så skal du noget som helst, så skal cylinder og udstødning skiftes.
    Og selv om du skifter det til f.eks. Stage6 Sport Pro cylinder samt Stage6 Street potte, så kommer den dårligt over 75-80kmt på speedo.
    Membranen er mikro lille og skummet i luftfilteret er lille og dårligt.
    Karburatoren er heller ikke ret stor. Den har samme størrelse som alle Yamaha, Aprilia og PGO, så den bør skiftes til en 17,5mm dellorto fra KGI.
    Vario tror jeg er for lille og nok også det samme med gearingen.

    Hvis jeg selv skulle tune sådan en igen, så ville jeg starte med gearing og vario og intet andet.


Kommentér på:
Speedfight 2

Annonce