{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne Jog R lovlig?
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #1   19. apr 2014 Jeg tror du har givet et forkert link, da det er en Hot 50, og ikke en Jog R. smiley

  • #2   19. apr 2014 Du linker til en hot50 men skriver JogR?

  • Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   19. apr 2014 Det var også hot 50 jeg mente, undskyld! smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.034
    #4   19. apr 2014 Små penge ? Nej, der skal standard cylinder, karburator, udstødning og vario til, det er en halv stor udgift.

  • #5   19. apr 2014 det kan godt være at han kan få den ned på under 40, det aner jeg ikke, men den er konstuktivt ændret, så om den kører 25 eller 95 er ligemeget, den er stadig ulovlig smiley

  • #6   19. apr 2014 Det er da alligevel lidt voldsomt at sætte 21mm på 50cc, men det er vel fint nok hvis han kan få den til at køre fint med det.
    - Som skrevet før, så skal du have en del nye dele på knallerten og du kan IKKE bare sætte skiven i når det er tun 50cc. Jeg havde på min første hot 50 monteret dr.racing 50cc samt polini variator og 45 udstødning, efter noget tid så var der en periode med meget politi og da jeg så satte skiven i, der var den slet ikke til at kører med fordi at den tog så voldsomt mange omdrejninger. Dvs, der skal i hvert fald std cylinder og karburator på den som det mindste smiley


Kommentér på:
Er denne Jog R lovlig?

Annonce