Søger *Know how* om T-REX {{forumTopicSubject}}
Jeg fik for et par år siden en gammel PGO T-REX (45 model) der efter et mindre styrt havde stået stille i nogen år. Langt om længe fik jeg mig igår taget sammen til at få renset og ordne svinet, og til min store glæde, Lever den nu i bedste velgående.
Ejeren sagde at de ikke havde tunet scooteren, men bare fået pillet begrænsningrene, så jeg var noget forbavset da nålen sneg sig op omkring 90Km/t på min prøvetur.
(Det skal her indskydes at jeg roder en del med motorer osv, men ikke er så velbevandret i scooter-teknik)
Så mit spørgsmål er, kan det virkelig passe at den kan køre så hurtigt, uden at være tunet?
hmm... Selv om scooteren ikke har taget meget skade af styrtet (et par ridser i skjolde og et knækket bremsehåndtag) Er der alligevel et par stumper jeg "bliver nød til" at skifte. Bl.a overvejer jeg at skifte udstødningen. Men hvad vil i anbefale der? Kan en tun-udstødning give noget, når maskinen i forvejen køre så hurtigt, eller kan det lige så godt betale sig at købe en orginal (uden begrænsninger)
Sidste spørgsmål... Rullerne... nogen der ved hvad der normalt sidder i, hvad der anbefales når begrænsningerne er fjernet, og... øhh, hvad er det egentlig lige det hjælper at sætte lettere eller tungere ruller i?
På forhånd tak, håber at der kommer noget brugbar info.
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 204
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.502
Kan være det er en motorcykel du har købt.
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
Men pas nu på du ikke bliver stoppet, for så ryger dit kørekort sig altså en tur
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 41 Scootere: 2 Emner: 34 Svar: 38
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.669
90 km/t kan vist kun nåes med større karburator og større cyl osv .
Søger *Know how* om T-REX