{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.003 visninger | Oprettet:

VGA Digita vs. Leone Swan (Keeway) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst en del emner omkring den her Leone scooter fra Jem & Fix, men føler ikke rigtigt at jeg har fået svar på det jeg søger..

Hvis man skal vælge imellem VGA Digita (thansen) og Leone Swan (jem&fix) hvilken en er så mest optimal? Det gode ved at købe dem fra nye, er jo at der er garanti på dem... Den skal bruges til hverdags kørsel, ca. 30-40 km i alt om dagen, regner jeg med.
Hvordan med reservedele, og er det let/billigt at få fat i?

Håber der er nogen derude der har et fornuftigt svar på mit spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Digita vs. Leone Swan (Keeway)
  • #1   15. jan 2014 jeg ville vælge vga

  • #2   15. jan 2014 la vær.. de går i stykker hele tiden og tager 2 månder på værksted hver gang..

  • #3   15. jan 2014 Ja, men når der er garanti på, tænker jeg at det er meget fornuftigt?

  • #4   15. jan 2014 Nej det er det ikke på nogle måder. For selv og du har garanti på så har du jo et problem når den går i stykker og den er på værksted som den tit er og det er ikke altid man får en låne scooter i mens. Ville have smidt lidt mere også købt en scooter af god mærke eller købe en fin brugt en :).

  • #5   15. jan 2014 det passer heller ikke med at de går i stykker heletiden man skal bare passe lidt på dem og der er jo kun garanti på så længe man husker servisen og det bliver ALT for dyrt i længten i hvertfald med thansen og da jeg arbejdet ved thansen var det længste en scooter fik lovtil at at holde en uge for hvis fejlen ikke blev fundet blev motoren bare skiftet ud med en ny men efter at det er blevet lavet om så er kun er en mekaniker til 20 butikker så tager det længere tid

  • #6   15. jan 2014 Nu kender jeg flere der har købt helt nye thansen scooter og de går alle sammen i stykker på ingen tid og de forsætter med det.

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #7   15. jan 2014 Jeg tror ikke jem og fix sælger køreklarer scootere.
    Tror du får den i en papkasse også skal du selv står for at sætte nogle ting på og fylde syre på batteriet eller også skal du havde den transporteret til et af deres serviceværksteder og få det lavet og det skal du vel så betale ekstra for. Transporten skal du sikkert også selv betale.
    Og det kan jo godt være det serviceværksted ligger langt væk fra dig selvom jem og fix ligger tæt på.
    Men jeg tror ikke du så meget som kan få pumpet luft i dækkene hos jem og fix.
    Også på deres hjemmeside under scootere og tilbehør der er kun et batteri og en scooter. Der er ikke engang olie.
    http://www.jemogfix.dk/butik/auto__cykel/cykel/scootere__tilbehoer.aspx

    T Hansen har også styrthjelmen, det ser ikke ud til jem og fix har det på deres hjemmeside i hvert fald.

    Det bedste ville være og spare flere penge sammen og købe noget bedre men det kommer jo så også til at koste flere penge.


  • #8   19. jan 2014 Jeg er service/ungarbejder hos Jem & fix og jeg vil fraråde dig at købe en Leone swan scooter. Det er død og pine at få fat i reservedele, og service og garanti er endnu værre. Bare lad være, det er det eneste rigtige jeg kan sige. Køb en god vedligeholdt knallert/scooter til samme pris - det kan VIRKELIG betale sig..
    De få som køber vores scooter, kommer oftest tilbage med problemer, og vi kan som medarbejdere desværre kun ryste på hovedet, da vi faktisk ikke kan gøre så meget.


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #9   19. jan 2014 Gider serviceværksteder da ikke bestille dele til dem og lave dem eller hvordan ?

  • #10   20. jan 2014 Er ikke helt sikker, da jeg som nævnt er servicemedarbejder, men det er egentlig bare en lang besværlig proces, som ikke kan svare sig.

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #11   20. jan 2014 Får man den i en papkasse i jem og fix eller sådan hvor man selv skal sætte sidespejlde og ting på og batteri osv eller er den køreklar når man køber den i jem og fix ?

  • Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   25. okt 2016 passer en vga digita bagaksel til en leone swan

Kommentér på:
VGA Digita vs. Leone Swan (Keeway)

Annonce