{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch Maxi forsikring
  • #1   14. nov 2013
    Medmindre at du er medlem i puchklubben

    så koster det næsten det samme alle steder

    Der er max 50-75 kroners forskel


  • #2   14. nov 2013 det er ikke kun puchklubben der kan give billiger forsikring p din knallert

    denne klub på fyn kan også (link fjernet) Billig kasko forsikring 650 kr årligt

    uden kasko er det hvis jeg husker rigtigt 399 kr og her til kommer så 240 kr da man skal være medlem i klubben og det skal man også i puchklubben

    2takts.dk er en åben klub for alle veteran knallerter uanset mærke


  • #3   15. nov 2013 Du kan jo forsikre alle de gamle knallerter gennem puchklubben

  • #4   15. nov 2013 det er korrekt og grunden til at jeg skrev om 2takts.dk er jo at det er en åben klub hvor alle knallert kan være med

    puch klub er jo for puch

    for mit vedkommen har jeg også puch men også andre veteran knallerter som ex Yamaha og så for mig vil det jo være mere nærliggende at være medlem af en åben klub og tegne forsikring gennem denne klub

    puchklub.dk er en rigtig god klub og de laver mange godt ting som skagensløbt hvilket jeg selv skal med til

    skal lige siges at jeg ikke selv har noget med 2takts at gøre og er heller ikke selv medlem der

    jeg bor i Nykøbing f og nærmeste klub for mig er i maribo som er en klub for kun puch derfor roder jeg selv med at starte en klub op her i Nykøbing f som skal være en åben klub for alle veteran mærker hvilket gør at man nemmer kan hjælpe hinanden med alle mærker på evt værksteds dage og ikke kun i et mærke

    selv har jeg valgt puchklub at være medlem i og der vil jeg stadig være også selv om jeg starter egen klub her i Nykøbing f


Kommentér på:
Puch Maxi forsikring

Annonce