{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki street magic ledningsnet.
  • #1   31. okt 2013 Scootershop. Bare skriv eller ring til dem så opretter de det, og det er billigere end Speedline.
    Eller fiks det gamle. Det er jeg feks expert i, så skriv hvis du bor i Århus.


  • #2   31. okt 2013 Det er nemlig det vi gør Allan, desværre er mange dele til Street bare voldsomt kostbare i forhold til andre Suzuki modeller.. Tjekkede lige pris på ledningsnettet til Street 1455,- måske vi kan klare det en anelse billigere, men kræver jeg undersøger det nærmere i morgen...

  • #3   31. okt 2013 Har et du kan købe til 700.

  • #4   31. okt 2013 Jaa jan, men Speedline skal have 1749kr for det samme ledningsnet, så man spare jo en 300 mand allerede bare ved at købe det ved dig, streeten er dyr i dele ja, men det hjælper jo heller ikke når de andre der sælger Suzuki booster priserne yderligere .

  • #5   31. okt 2013 det ka ikk fikses det der sidder der, det er bare nogle ledninger der er fusket.
    skal bruge et nyt. det ku være fedt hvis du prøvede at undersøge det og måske lige skrev en pb til mig


  • #6   31. okt 2013 Det har du ret i Allan, men kan skyldes at det er svært at lave ordentlige aftaler med Suzuki, vi har brugt lang tid og megen energi på at opnå de gode aftaler... Største problem er at Suzuki lukkede deres fabrik i Spanien, efter det kommer delene nu fra Japan til et central lager i europa, dette lager har ikke voldsomt meget på lager til 50cc så de skal have de dele vi bestiller med luftfragt fra Japan, herefter vejtransport fra EU lager til Danmark, så en ret stor del af priserne er fragt, specielt til Street, da den kun er solgt i meget lave antal i Europa, i DK kom den faktisk kun i en årgang...

  • #7   31. okt 2013 Kenneth, send mig en mail på jan@scootershop.dk jeg får ikke altid svaret herinde, kan være lidt besværligt at huske alle der gerne vil have en pb, men mail bliver altid svaret smiley

  • #8   31. okt 2013 Nåå, ved du evt hvordan man tyder årgang på en street ? Ud fra stel nr med div, win nr tabeller eller bogstaver,, intet resultat, de har nogle underlige numre.


    profilbillede
  • #9   31. okt 2013 Det er en 1999 og hvis jeg har læst dit nummer rigtigt er den blå med farvekode YOP smiley men kan ikke fortælle hvilket ciffer der afgør årgangen da jeg kun kan se den årgang der har været i DK. Kan dog se din ligger i tal intervallet så det er en Dansk model fra 1999 og blå, sort kom først ved nr. 1419 til sidst.

  • #10   31. okt 2013 iorden

  • #11   31. okt 2013 Den street nr tilhøre er godt nok sort, skjolde er i orig lakkering, men om de er skiftet ved jeg ikke.

    Men du siger at alle Streets i dk er årgang 1999?
    Men tak for Info,


  • #12   31. okt 2013 De må være skiftet, hvis jeg kan regne med stel nummer oversigten jeg har fra dansk importør, og ja Street kom kun i årgang 1999 til dk, men kan være solgt i både 2000 og 2001 i butikkerne, den hittede aldrig rigtigt dengang, men nu er folk vilde med den, så den var nok bare forud for dens tid...

Kommentér på:
suzuki street magic ledningsnet.

Annonce