{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fs1 køb
  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 42
    #1   1. jun 2013 Den burde max koste 3500kr.

  • #2   1. jun 2013 Som rasmus siger den er uorginal af H til også ligner den også en der er blevet kneppet

  • #3   1. jun 2013 ok tak for info

  • #4   1. jun 2013 Du burde bare gi hvad den stå til fatter ikke i gider prutte om prisen, ( har ikke noget med den at gøre) men det er nederen når man stå og skal sælge noget og så køberen byder 1000-1500 under prisen...

  • #5   1. jun 2013 Gummi - Folk sætter jo normalt deres scooter til en pris som de godt ved er for høj så de kan få ønsket beløb for den. Hvis jeg sætter en knallert til salg som står mig i 2500 og bare vil have det for det kan jeg jo sætte den til 3200 og håbe på samtidig at tjene lidt på det og hvis der ingen interesse for den er sælger man den jo bare til mindste pris eller hvis man virkelig bare skal af med den for en pris som er under det forventede. Så i det du siger at man bare skal give prisen som står der kan det ikke altid betale sig. Nogen sætter prisen til det de bare skal have for den og sætter en fast pris som jeg tror du gør efter din udtalelse, men som jeg skriver gør jeg selv og jeg er sikker på at det er der MANGE MANGE andre som også gør. Du siger selv du ikke kender sælgeren og det samme gør jeg ikke så vi kan ikke være sikre på det men den er uorg. ser rimelig kneppet ud til 4500 er den ikke værd!

Kommentér på:
fs1 køb

Annonce