{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

TZR politiværn {{forumTopicSubject}}

Hej SG,
Jeg har en Yamaha TZR 50 fra 2010, som kører 80+.. derfor vil jeg selvfølgelig gerne have mig et politiværn/Omdrejningsbegrænser på til hvis jeg en dag skulle være uheldig at rende ind i politiet.

Jeg har købt det fra Stylepro på KGI.dk men jeg kan ikke få det til at virke..
Har monteret den røde ledning sammen med den hvide/røde ledning fra pick-uppen i den der strømtyv som følger med, og har selvfølgelig sat den sorte til stellet.. men uden virkning smiley

Hvad gør jeg galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TZR politiværn
  • #1   17. maj 2013 Okay, har lige set at det ikke var den rigtige ledning jeg havde monteret den røde til.
    Kan ikke finde nogen Hvid/rød ledning som går ind i min CDI?
    Hvilken farve skal den så have? smiley


  • #2   17. maj 2013 du ska bruge den ledning som kommer fra pick-upen.. Det vil dog ik virke spicelt godt på en gearemaskine smiley

  • #3   17. maj 2013 Ja, har lige haft den helt åben, og set hvilken ledning der kommer fra pick-upen, og det er også denne som jeg har monteret den på, MEN.. den ledning fortætter ikke op i min CDI men op i et stik med 4 ledninger, hvor det er disse 4 ledninger der går over i min CDI de 3 andre ledninger har samme farve på den anden side af stikket men den som kommer fra pick-upen skifter fra hvid/rød til sort/blå? tager et billede i morgen, for det er svært at forklarer xD

Kommentér på:
TZR politiværn

Annonce