{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

PGO HO 50 - Kører underligt! {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Nu er jeg virkelig ved at give op med min gamle hotmis. Den kører simpelthen så mærkeligt. Jeg kan sagtens få den til at rende 45km/t på lige vej når knallerten er kold men bliver den varm så vil den nogle gange kun køre 32-38 og andre gange vil den gerne køre 45 eller derover. Knallerten er ikke tunet!

Problemet jeg gerne vil have løst er at den ikke kan holde i tomgang, har prøvet at indstille på tomgangsskruen. Den skal have været iskold og holdt ude i snevejr et par timer før den vælger at slå chokeren til. Har den holdt inde i min kælder hvor der nok er 5-10 grader og jeg trækker den ud og prøver at starte den, skal jeg give den rigtig meget gas før den starter, den vil ikke holde i tomgang først når jeg har kørt et godt stykke på den. Er den kold kører den ligesom den skal, men når den bliver varm kan jeg risikere at den ligepludselig at sprutte som om den er kold ( i kender nok godt den lyd jeg snakker om) og så tager den fat efter 2-3 sek og andre gange gør den det slet ikke. Jeg fik afvide det kunne være et benzinproblem så jeg rensede karburatoren tjekkede at benzinen løb som den skulle i slangen, jeg satte en 76 dyse i (før havde den 72 som er std for en hot) men den gør det stadig. PLZZ hjælp mig en eller anden. Er virkelig på barbund.

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO HO 50 - Kører underligt!
Kommentér på:
PGO HO 50 - Kører underligt!

Annonce