{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Scooter bøger {{forumTopicSubject}}

Hey drenge. Jeg går stadig i folke skole og vi har sådan en læsekontrakt. Og da jeg ikke interesere mig for små alfer der ligger og knepper med en bubbi bjørn så tænkte jeg på at jeg kunne sku da læse. Så kender i nogen bøger omkring scootere? Må gerne være nogen omkring hvordan man kan skille den ad, samle den igen og indstille den osv. bare kom med dem. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter bøger
  • #1   10. sep 2012 tror ikke du finder mange bøger, men en hel del manualer osv. er nok nemmere og lede efter.

    ellers tag da og køb/lån en bog om bil motorens opbygning osv.
    der er noget mere stof om det.


  • #2   10. sep 2012 Du kunne også bare lade vær med at læse de satans bøger. Det eneste du får ud af det, er at få viden om scootere. Du kan allerede læse, så hvorfor læse i en kedelig bog? du får mere ud af det fra scootergalleri. Og trods alt er det jo folkeskole...

  • #3   10. sep 2012 Anders. T - Den havde jeg ikke tænkt over, har allerede 'planlagt' at jeg vil starte på uddanelse som mekaniker efter 9. smiley

    SpidsbjergRacing - Det har slet intet at gøre med at jeg gider at læse i bøger, det har noget at gøre med at hvis jeg ikke passer min skole og laver mine lektier osv. så hedder det ingen efterskole til mig. Også kan du så sige at "Hvorfor egenligt tage på efterskole?" men det er noget jeg gerne vil smiley


Kommentér på:
Scooter bøger

Annonce