Er det svært at indstille tænding på suzuki smx?Muligvis en Guide?Hvis en smx går perfekt med et helt nyt tændrør,køre godt i et stykke tid og begynder så efter længere tid på at hakke lidt i det, i høje omdrejninger.er det så tændingen der skal indstilles?den går fint igen hvis den får nyt tændrør men,hvad kan der gøres ved det?
Hvad er opsætningen? Det kan også være tændspole.
alt er standard udover udstødningen hmm , men det er som om den brænder/dræber tændrøret på længere sigt indtil den slet ik kan køre mere med det?
Min Bws gør det samme Hvergang man skifter tændrør kører den godt igen, men ligepludslig hakker den ved de høje omdrejninger..
Jesper L _ Hjælp os champ
Højere glødetal
Hvis den æder dine tændrør så er det det din tændspole der er i stykker
tændspole eller forkert tændrør
Har skiftet min tændspole Vi får se om den går det igen
nu kan den ingen gang starte med nyt tændrør??? skal jeg skifte tændspole? tror i den er brændt af´??
Ja det er højest sandsynligt tændspole. Har du tjekket om der er gnist?
tjekker det om lidt. Men tændspole koster jo ikke lidt, koster fandme 600!
Hvilken maskine koster den 600 til?
smx / rmx inde på thansen.dk :p
http://www.thansen.dk/product.asp?c=7467114923&n=1706712823&pn=1706714047
Okay. Har en du kan købe til 150 plus Porto (30-40kr)
super180 ialt? send konto nummer og reg. nr. har du evt. billede?
Mener at man kan se den under min annonce med rmx dele. Ellers kan jeg lige sende billede i morgen.
bare send konto og reg. nr. i pb.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Her har jeg samlet alle de oplysninger jeg kune få, hvad angår at tune en knallert... Puch Maxi tuningstricks: Puch Maxi har efterhånden...
Hej SG, Jeg har problemer med at få dyset min SX 50 ordentligt, den har pillet alle begrænsninger, og den har Yasuni Cross udstødning. Tændrøret får ikke...
Hej SG, Det er nu ved at være tiden hvor alle folk skal til at i gang med de store projekter, og scooteren står i vinterhi. Men dem som ikke er klar endnu...