hey gutter jeg kom til at tænke på om et forsikringsbevis er dokmastion for at en scotter/kanllert ikke er nakket ??om alle forsikringsselv skaber kunne gå ind og se listen over stålet scooter lige som politi ? for jeg tænker bare alle kan sku da forfalske sådan et ?
Forsikringen tjekker ikke om scootern er stjålet - det skal du selv gøre
jamen lad os nu sige jeg køber en scooter i den tro den er lovlig og jeg vil forsiker den kan man så det`?
Ja man kan, det bliver ikke tjekket.De tjekker heller ikke om det faktisk er en 30 eller 45'er.
nå okay .. tak for det gutter
kvittering på hvad ?? ja jeg har prøver og ringe til 114 i 8 min hvor de ikke tog telefon :/
Tror aldrig jeg har haft en kvittering på noget Måske reg attest osvMen har så også kun haft 1n 30'er, resten har været 45'ere og MC'er og crossere.
jeg har haft parpir på 3 scooter og dem har jeg endnu for de er blevet nakket resten har været uden parpir og har ikke oplevet nogen har været sjålet men ring altid til 114 og spørg på den
nåår nu har jeg lige haft 114 i røret tde siger til at starte med at det ikke er dokmastion for om den er ståjlet men så lidt sener så siger hun at vis det er en 30 så går den lige i gemmen til forsikring vis den er stjålet ?? ... det vil jo så fartisk sige det er dokmation ?? ud over det så bliver hun dog selv i trilv og sig at det jo nok var best at ring til 114 når man stå med scooter i hånden ... hmm ja så fik hun da dagens hjerne vrider
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind