Hey Scootergalleri!Jeg står og skal have ny krumtap i min RCR, da den anden har smadret plejllejet..Jeg har kigget en del på Doppler ER1 krumtapen.Men er der ikke noget med, at de smadre plejllejet i løbet af No Time?Er der andre i kan anbefale i den prisklasse, gerne herfra: http://www.gearparts24.de/gilera/rcr-enduro-50/motorteile/kurbelwellen:k3_39.html Tjek evt. min opsætning i profilen
athena kan jeg kun anbefale fra kgi har også hørt at det skulle være den bedste krumtap til gearmaskiner
Den er bare ikke på lager til den gamle model motor
nå okay så er den lige blevet udsolgt
Ja præcis..Men du kender altså ikke noget til de Doppler Krumtaper?
jo har haft den i 3 mina motorer og en med athena 50cc det holdte helt fint. men det er jo heller ikke lige så vildt som dit :d
altså en senda motor
Jeg køber sgu bare sådan en Doppler ER1, den kommer alligevel ikke til og køre specielt meget frem over Tænker lidt på og sælge den i fordel til en scooter igen
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hey sg. Jeg skal ha ny krumtap på min rcr 04' fordi den gamle ikke har det så godt mere, sammen med cylinder. Jeg mangler kun stempel og krumtap også kører...
hej jeg vil høre om der er nogen der ved om denne Krumtap - Doppler ER1 til derbi senda r er god eller om man skal købe en anden ps. jeg skal ha 80 ccm på...
Er det en god krumtap? Og forresten, er det så ikke forkerte billeder på speedline? For det ligner da en krumtap til en scooter...