Henrik V aka N|ght-R|der ^ Henrik V aka N|ght-R|der ^ Midt/Vestjylland, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-8-11
Vist 623 gange

Advarsel, bruger du ikke skal handle med!

11. aug 2012 kl. 01:55

Hejsa SG

Jeg skriver her for at advare jer om ikke at skulle handle med denne gut der hedder: ¤gabøl tuning¤ A

Købte d.17.7 sidste måned en stage 6temp måler af ham via overførsel, blev lovet den nok skulle blive sendt når han så sine penge.
Tiden gik og jeg så ingen Stage6 måler komme ind af døren og har ikke hidtil, bliver hele tiden holdt hen med snak om den bliver sendt med store mellemrum mellem svar, og nu ligner det han har blokket mig.
Så inden jeg tager på et visit og giver ham en smule kulør ville jeg lige advare jer om fremtidige handler.

hans profil link er: http://www.scootergalleri.dk/bruger/74901-gaboel_tuning_a
Han er simpelt sagt en snylter undgå handler med ham!

Svar til emnet: Advarsel, bruger du ikke skal handle med!

11. aug 2012 kl. 02:02

må man godt hænge andre ud?
selvom du ikke lige har fået hvad du betalte for.
?

11. aug 2012 kl. 02:04

udstemme i:

11. aug 2012 kl. 02:06

Ifølge reglerne burde du få en udstemme
Men det lader jeg andre om er bare glad for at vide hvem man ikk skal handle med

11. aug 2012 kl. 02:07

Udstemme mig her og udstemme mig der! så tag jeg dog fucking sammen folkens!

vis i var blevet snydt havde vi alle sammen gjort helt det samme, er det ikke okay og hænge ham ud når man forklarer så godt som han gør, kunne forstå jer vis han skrev " hej sg er blevet snydt blabla han sendte ikke mit gaskabel"

så tag jer dog sammen!

14
11. aug 2012 kl. 02:08

Laver ikke dette indlæg for min skyld, nærmere undgå at andre havner i ligende situation, at man giver mig en såkaldt udstemme for at give et hint om dette er jeg uforstående overfor.

4
11. aug 2012 kl. 02:13

du siger du bryder relgerne
det da det samme som at snyde ik?
og bliver aldrig snydt.

udstemme

11. aug 2012 kl. 02:14

udstemme er blevet en afhængihed blandt folk herinde!

5
11. aug 2012 kl. 02:17

det lære folk heller ikke noget af.
udstemme til dem der køre uden og reglerne .
de er vel til for at overholdes ik.
derfor er udstemmesystemmen udviklet
klart nok

1
11. aug 2012 kl. 02:34

jeg gør det kun for at være træls (y)

1
11. aug 2012 kl. 02:48

han har købt et stage6 termometer som han gav 100kr for !

11. aug 2012 kl. 02:57

jaja som om man

11. aug 2012 kl. 03:01

jeppe du skulle ligge i din seng lige nu lille dreng. og bliv lige gammel nok til og handle noget før du blander dig i ting ! tg!

11. aug 2012 kl. 03:02

syndes bare at det lød lidt barnligt med mester jakob det kunne jeg godt lide (-:

11. aug 2012 kl. 03:06

¤gabøl tuning¤ A

dem det går i sådan en defencemode er skyldig

11. aug 2012 kl. 03:08

okay så lad vær med og skriv i min annonce osse og du kan jo osse se hva jeg har skrevet til alle andre folk med den måler som han har købt . jeg har skrevet den er solgt . og den står kun til 100kr ! snyder ikke for har handlet med mange før ham her så han er helt ude af den fordi jeg havde ferie og havde ikke mulighed for at sende . men okay for 100kr alt det her ! så har man sku heller heller ikke mange brikker !

11. aug 2012 kl. 03:09

jamen det jo godt nok jimmi n at du er professor .

11. aug 2012 kl. 10:01

Så du fik aldrig dine ting?

11. aug 2012 kl. 10:07

Den fyr er helt fra potten, han står og mangler penge. Min ven købte hans areox (kig hans profil) til total underpris og han leverede selv. Så han snyder sig vist til pengene.

(Bare min opfattelse)

11. aug 2012 kl. 11:15

Du får sgu ikke nogen udstemme af mig synes det er fint du deler det med os andre

Og til jer der har givet ham en udstemme tag jer sammen

11. aug 2012 kl. 11:18

Udstemme til gavøl

11. aug 2012 kl. 11:23

haha
det køre da meget godt herinde :P

11. aug 2012 kl. 11:29

forstår sku ikke hvordan i kan udtale jer om det når jeg har sendt varen og det er en ting jeg kun tog 100kr for . og ham det snakker om min aerox du da helt fra den hvorfor snyder jeg mig til penge fordi jeg sælger den billigt! tror du skal lærer hva snyd er før du udtaler dig lille ven

11. aug 2012 kl. 11:48

Om det er 100kr eller 1000kr, er fuldstændig ligemeget, hvis har inbetalt 100kr til dig, uden du har sendt noget, er det vel på sin plads at manden får sine 100kr tilbage, .. mange synes at 100kr ikke er mange penge, men laver man det nummer 20gange er det pludselig 2000kr, og det ser ud til du har en fin forretning, den skal da ikke dårlig omdømme, ... giv manden hans 100kr tilbage igen, ... det er vel ikke det værd at beholde dem og få dårlig omtale,

3
11. aug 2012 kl. 11:52

ja nemlig men håber han har modtaget det så han kan se jeg har sendt det for det er helt hul i hovedet at gøre det her selvom man normalt ikke må det.

11. aug 2012 kl. 11:54

Rasmus Maxi Racing !

Det har da overhovedet intet med sagen, at gøre?!
- Man må da selv bestemme, hvilke pris man sætter sine ting til..

Gabøl Tuning

Hvis du har sendt den har du jo en kvittering fra posthuset, den kan du da bare tage et billede af

11. aug 2012 kl. 12:01

hvis der er en snyder blandt os skal vi andre da vide det så vi ikke kommer til at handle med ham? ingen udstemme her fra! bare respekt for en god advarsel.
(jeg har kun læst hans indlæg, gider simpelthen ikke bruge tid på at læse de nedstående

3
11. aug 2012 kl. 12:22

ja det har jeg men tror han har fået den siden han ikke svare mig og sådan , nemlig

11. aug 2012 kl. 12:33

Jeg har ikke modtaget den inu, knap et måned efter betaling, har været flink og vente på den kom eller bedt om mine penge via overførsel men ingen af tingene kom, skal nok skrive herinde hvis den kommer en af dagene.

11. aug 2012 kl. 12:49

Dejligt, .. så fik vi det løst, endnu en god dag på scootergalleri, .. Kan i ha en møgfed lørdag drenge og piger

2

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Advarsel, bruger du ikke skal handle med!

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom