Hey drenge, en ved navn alex J har lige stjålet min røde hot 50. - han skulle prøve den og nu er der så gået 1 time.- han er 18 år gammel så vidt jeg ved. http://www.scootergalleri.dk/bruger/246694-alex_j scooter. ( jeg havde dsv. ikke skrevet stelnummeret ned) http://www.scootergalleri.dk/marked/scooter/1145247-pgo_hot_50_billigt Lad nu væe med at sige jeg har gordt noget, jeg ved det!! shiit man..... pleas hjælp!! han er fra brønshøj eller lign.
Derfor skal du have navn og adresse inden
Altid ta' hans tlf, pas og alt andet lort.han er sikkert en nutella mand
Haha ¤|GreenXstreaM|¤ !!! - Sorry mate, jeg kan nok ikke hjælpe dig, da jeg bor her ovre i jylland.. s;
Der står han er online tru svinet?
+1 greenstream - der er nok ikke det helt store at gøre, meld den stjålet og se om du kan finde ham
jeg har ikke stelnummer og han har sat mig på filter.. er der nogen af jer som gider skrive til en af hans annoncer og prøve og få adressen.. pleas drenge!!
så blev brugern slettet!!!!!
Her er hans nummer, 20292725
nøj han var dø vis det sket for mig
håber du finder svinet igen.Lasse k og Geenxtstream i kan jo ikke være sikre på om han så giver jer forkert nummer, adresse og navn...
Krak forfanden !!! *gav intet resultat*Kontakt panserne.. Der intet andet at gøre :p
Noget jeg kan hjælpe med? han er sgu en en klovn! hader satme typer som ham!
Hvordan vil du bevise at han ikke har betalt?
Det gør jeg ved at tag alt hvad han har på sig og gennemsmadre ham.
altså jeg er helt i panik, jeg smiler uden grund og er helt fra den og føler tåge... har ikke indset det endu????
Det kan drikkes væk :-P. Ud og leg røver og soldat, eller prøv glem det og lær af det istedet..
husk at gå på gul og gratis, DBA og alle de der steder og se om der bliver solgt dele omkring det område der..
Jeg kan ikke glemme det :"( det mere principet...
jeg har kigget derinde tak fordi du hjælper til
eller find ham og jagt ham så den lille taber han er og fucking dræb ham som en lille kanin
Gør jeg også, så snart han er fundet
var der ikke forsikring på? for så kan du vel ringe og få stelnummer du har oplyst til dem den gang du forsikret den
Håber du får fat i svinet, man stjæler ikke andres ting bare fordi man ikke har et arbejde...
Nej det var abonnement.. jeg tjekker dba osv. ud hele tiden..
20292725 ? det lyder som noget han har skrevet for sjov >?
Luk røven og skrid.. jeg gør det så meget som jeg har lyst.. fucking taber og skriv pb, hbis du vil diskutere videre.
team TCREr du bare dum eller hvad? jeg ringede jo og talte med ham med det nummer.
iorden og tak for det.. skrid.
Team hot fifty ti nu stille han har lige fået stjålet sin scooter...Og nej helt dum er jeg ikke men det nummer lød bare falsk...
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
heej ville høre om der hva nogen af jer som kender til en rigtig fede rød metallic fave? så må i meget gerne skrive en fave kod til mig :D
hey alle sammen.. er der nogen af jer eller nogen i kender der tager på loppemarked og sælger? for jeg står ind med et vareparti som jeg gerne vil af med....
Jeg har de seneste dage, haft problemer med baghjulet/omkring baghjulet på min big, det følelses som om der er en form af modstand i baghjulet, så meget nogen...
goddag sg jeg har lige fået mig en std. puch maxi som har kørt og startet godt den sidste uges tid, men pluselig for et par dage siden har den haft svært...