Har sat min senda tilsalg, men hvad kan jeg regne med at få for den.. Ville være ked af at skulle under 10.000,- ?
Det er en temmelig høj pris den står til, især når man tager defekterne i betragtning.Jeg regner med, at sætte min RCR til 10.000,- og der har cylinder, kobling, membran, studs, krumtapslejer, simmeringe ingengang kørt 200km.Derudover har den ingen defekter..
Så 9.000,- ?
Sæt den til 10.000,- og se, hvad der sker..
de uoriginale skolde trækker rigtig meget ned fra mit synspunkt, men hvorfor udlufter du ikke selv bagbremsen det koster næsten intet og er ik så svært? så har den 1 defekt mindre jeg vil sige 8-9.000 ca
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej SG passer et par Derbi senda SM skive bremser på en Derbi Senda X-Race r's bremse kaliber? Altså så man kan skifte fra Knopdæk til SM uden at man behøver...
Kan ikke rigtigt finde nogen steder og købe en gearskifterarme til min Derbi senda. Den er med 4 gear, 07:) - Smid et lige et link hvis du ved et sted man kan...
Hvis du ligger inde med standard cylinder og topstykke til derbi senda så er jeg meget interesseret
Hej SG jeg mangler et 30'er Derbi Senda stel eller Gilera SMT / RCR stel som har nummer hvis den er efter nummerplade loven så skal jeg ogs hav papir med....