Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på bl.a. større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da mange ting er flyttet ).Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:- Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning- Skift billede med piletaster- Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum- Mulighed for at redigere i forumindlæg og kommentarer- Forbedret marked og fremsøgning af annoncer- Youtube-videoer kan afspilles direkte i forum- Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"- Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på ScooterGalleri"Læs mere uddybende om designet herunder:Endnu større billeder En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.Markedet er forbedretNavigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.ErhvervsannonceringHar du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.Mine forumemnerSe dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.StatusbeskederLogmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder nederst under "Min konto".Vigtigt for dig som bruger! Login – Opdatér din emailadresse!Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!Tjek ’Min konto’ og dit nicknameNår du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick vises når du opretter indhold på siden. Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.Ændring af VIP!VIP-abonnement ændres. Det bliver 38% billigere per måned ved betaling med dankort og løber indtil du opsiger det igen. Pengene hæves automatisk på dit dankort og du behøver ikke at indtaste dine kortoplysninger igen. Du kan nemt afmelde VIP-abonnementet igen via "Min konto" - "VIP-abonnement". Du kan stadig købe VIP pr. sms uden abonnement - dog kun for en måned af gangen.Abonnementet oprettes først næste gang, du køber VIP.Opdatering af brugerbetingelser kræver din acceptVi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden )Vi ved at det nye ScooterGalleri kræver tilvænning for mange og vi skal nok tage positivt imod alle input, tilrette eventuelle fejl hurtigst muligt og besvare supporthenvendelser i vores support: www.scootergalleri.dk/faq Med venlig hilsen ScooterGalleri
Hvorfor?!?!?!?
he he ja så starter det her,
det da for grimt det her side værk i har lavet. ikke til at finde ud af. kom tilbage med den gamle side
Sådan! Fandme godt med noget nyt. Det gamle layout havde vidst også aftjent sin pligt..
Man skal bare vænne sig til det jeg var os træt af det kom på bilgalleri men efter jeg har vænnet mig til det er det sku godt nok
jo tak, det var på tide i tog jer sammen til at ændre det herinde
ahhh det er da ikke til at finde ud af nu ;(
fuck det stinker kan ikke finde rundt nu har jeg opgivet bil galleri fordi jeg ikke kunne finde ud af det nu skal jeg også sig farvel til scootergalleri
haha, vi ses på den anden side, pitter
Nooooooooooo stop nu med de facebook kopier i laver af gallerierne i er sgu amatører at lave sådan noget så er det slut med at bruge scooter galleri osseVelkommen til det nye facescooter hvor vi lige som face book har rippet ting og alle idér fra og kun har en jeg er enig knap. WTF
så det vel blevet gratis for kan ikke se hvor lang tid vip jeg har tilbage og med alle de reklamer så kan i satme ikke tage penge for det mere
ang betaling hvor mange under 18 har dankort dig der har scootergalleri er du tabt bag en dør eller er du så naniv du skal hugge børns penge du burde skamme dig
Hej allesammen,Vi er klar over, at det kan tage lidt tid at vænne sig til alt det nye, men vi håber, at I i længden bliver glade for det nye design, og de nye muligheder det giver. Det er dejligt at høre, at der også er en del af jer, der er glade for forandringen. Vi vil dog meget gerne tage jeres input og konstruktive kritik med videre, så hvis I kan uddybe, hvad det er, der ikke fungerer, så ser vi på det - og ser om vi kan gøre noget bedre.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
SGs Pitbull: Man kan stadig betale med sms. Og det er jo ikke noget nyt at VIP koster penge. Til gengæld er det blevet noget billigere, når man bruger betalingskort.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
jers layout stinker det slet ikke til at finde rundt samt alt for mange reklamer enten må i fjerne reklamer eller fjerne betaling en af tingene for i tjener rigeligt på en af tingene
så forklar mig hvor jeg kan se hvor mange dage jeg har til bageog når det hele er skiftet ud vil vi også havde skiftet de gamle hjælpe admis ud
jeg fandt vip status
Jeg er enig enten ingen reklamer eller gratis VIP!
Sgs pitbull..Der må da vidst ikke ske meget forandring, før du får sammenbrud, haha!
jeg kan heller ikke finde rundt i det skift det til de gamle igen
sammenbrud snakker du om knægtdet et frit land har sku lov til at brokke mig
Forandring fryder..
ja men jeg er sku ikke den eneste der syntes det noget lort
Hej Rikke/ScootergalleriJeg er efterhånden blevet rigtig glad for det nye design på Bilgalleri, så det bliver jeg nok også for det her, men der en ting der irritere mig!Når man gik ind og så videoer på det gamle SG osv., var der en række med de senest viste videoer, som hele tiden blev opdateret.Det mangler vi!
Jeg synes egentlig selve siden er okay, men at man både skal betale for VIP og de har så mange reklamer samtidig burde der laves om på!
ja siden er fin nok og ja man vender sig til det men menRIKKEenten gratis vip eller fjern alle de reklamerundskyld mig men siden er til scooter folk som for det meste er under 18og jeres reklamer henvender sig til folk over 18 da de fleste ting ikke kan købes under 18
hvis man nu lavede nogle målrettede reklamer.. altså.. jeg har ikke brug for en ny renault, min corolle fejler intet - jeg har ikke brug for et barberskrabersæt, jeg har skæg - jeg har ikke brug for en mega dyr waoo internetforbindelse, min nabos netforbindelse er nok - og nej tak til kgi reklamer, dem har jeg handlet ved før.. første og sidste gang
Jon: Vi tager dit input med videre AHJ: Det lyder godt, vi håber, at du også blvier glad for designet her på SG Vi tager dit forslag om "senest viste videoer" med videre Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Jeg personligt ville have valgt et andet layout Men godt arbejde
Hej, nu snakker jeg kun for mig selv. Jeg er ordblind og ddt her er blevet 1000 gange svære og fine rundt i. Bare alt med notifikationer og login hva blev der er af alt det med brugernavn? Det var så meget nemmere, det gamle så var så godt. Gud hvor jeg hader det nye her, hm suk herfra.
ja eller gummibælter til din minigravereller tlf abonnementellers whaoointet af det kan du købes vis du under 18 det er et tegn på RIKKE kun ser penge
Takker
ja alle de reklamer er noget værre lort, så da hellere betale extra for VIP og slippe for det affald der flyder rundt herinde -.-
Lækkert design drenge! Endeligt kom der noget nyt og pænere, men jeg synes forsiden er rodet at finde rundt på alting ligger for tæt og i har lagt flere ting på forsiden end før som man ikke bruger til noget, så det er svære at finde rundt i desværre. Men det kræver nok bare noget tilvænning lige som da Traktor galleri blev lavet om! Alle jer med jeres brok over reklamer, i er ikke særlig kloge kan jeg se.... Jeg har 0 reklamer på min skærm fordi jeg køre google Chrome med tilføjelses programmet Adblock plus som i kan finde på google til 0 Kr,- Og jeg får ingen reklamer frem på hjemmesiderne mere det sker kun en sjællen gang at der er en side der kommer en reklame frem på! Igen synes det er lækkert med forandring og især med det nye lyse design, før var det lidt trist at se på! Thumbs UP!
!Jeg er Uenig knap!
syntes måske også reklamerne burde forsvinde når man betaler for at bruge siden..altså forsvinde når man har købt v.i.p det gir jo epilepsi
Jonas: Tak for rosen Du er velkommen til at uddybe, hvilke elementer på forsiden, som du synes er overflødige.Natmekanikeren: Vi har skiftet brugernavnet ud med e-mailadresse, da der var rigtig mange, der glemte deres brugernavn. Dette kombineret med en e-mailadresse, der ikke er gyldig, gjorde at mange ikke kunne logge ind på nogen måde.Vi håber, at det bliver lettere for dig at finde rundt, når du har vænnet dig til designet.Mvh. Rikke/ScooterGalleri Vi tager jeres forslag om
Forslag til scootergalleri, når man er vip så fjern reklamerne ude i siden......og vi skal ha en uenig knapman skal ku se seneste video'er ude i siden som før!
Det er grimt det ligner sådan et "fint" design passer ikke til unges flotte scootere og så er det MEGA åndssvagt at finde rundt i... Så jeg antager i har lavet det om indenfor en uge ikke? tak på forhånd
Nej blev lige nødt til at skrive igen... Direkte sagt syntes jeg faktisk DET ER NOGET PIS! der har ikke været nogen besked i har sendt herinde med et spørgeskema måske hvad VI kunne tænke os!!! i gør det bare til en hjemmeside for fine folk eller dem der bare er dumme i hovedet -.-
Har også opgivet mit bilgalleri.dk efter som i lavet om på det. - Og de skod reklamerne skaa bar væk :-DI kunne godt give 10% på sms VIP
Også ville det være fedt hvis i lavet en " synes godt om " knap. Ligesom på facebook. Det er der rigtigt mange som efter spørger!!
NEJ DET SKAL IKKE VÆRE SOM FACEBOOK! det her er scootergalleriet et sted hvor unge mennesker kan kigge på knallerter uden at skulle læse spastiske statuser: Lige stået op... på vej i bad! HVA SÅ KÆLLING? vi ligeglade! det det facebook er til for!
der er en like knap??
Siger ik statuserne skal være ligesom facebook! KUN like knappen Hehe hvor den henne?
I højre side af kommentarerne
Fedt! Tak. Hehe har synes godt om din kommentar :-P
det nye er noget skod og totalt vildledende !
Flying Fluffy Tuning: Vi tager dine input med videre Jonas: Hvad er det, du synes der er svært at finde rundt i på siden? Selvfølgelig vil det være mere besværligt at finde rundt, når det hele er nyt - men er der steder, hvor du mister overblikket, så hører vi gerne om dette.Statusbeskederne hed tidligere logmenter, så det er i og for sig ikke nogen ny feature. Som regel bruges disse til at fortælle om, at man har købt ny scooter, eller at man har fået nye billeder i sit fotoalbum. Pt. er der nogle der skriver om det nye design - hvilket jo er meget relevant for siden. Så vi håber at du bliver glad for funktionen i længden alligevel.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Folkens slap af!Det nye design, brugerflade og alt det andet er bare en vanesag!Jeg har nu i noget tid brugt det på BG, og brug lidt tid på det, lad være at ryge dig lam inden også bare tag dig lidt sammen, tjek det hele igennem også har du vendet dig til det inden for en halv time, det er meget nemmere det her design!
Hvilke reklamer?!
Erik M: Hvordan mener du, at siden er vildledende?Mikkel Hansen: Du skriver, at alle albums er fra 2008 - du kan altid sortere, så de nyeste album vises først. Dette gør du ved at klikke på "oprettet" i det søgeresultat, du får frem Løser det dit problem?Mvh. Rikke/ScooterGalleri
svært at finde rundt i det nye scootergalleri.. Tilbage til det gamle scootergalleri!!
Kæft en gang røv i har fået lavet jer! Jeg kan slet ik finde rundt på siden mere og så den måde det hele er stillet op på ? AD! Ku meget bedre lig det gamle det var til og finde ud af...................
Øøv Hvorfor har i skifte mit gammel billede ud Med det jeg brugte før
Julemand. Det havdet de også med mig!
Det ser sgu da fint ud Man skal bare vænne sig til det.I det mindste er farverne blevet lidt mere afdæmpet, og ikke helt krid hvidt som BG var i starten.
Kæft nogle brokhoveder i er allesammen!Prøv nu og giv det en chance..Men i er da hjertelig velkommen til, at skride væk herfra! - Jeg stopper jer ihvertfald ikke!Og der er vidst nogle der ikke kender Adblock, det fjerner alle reklamer.
Det jeg også synes er skod og i skal tage op. Er at hver du skriver noget i forum evt. så kommer den gule firkant frem i toppen. og det varer ca. 4 sek. før den er væk. max et 2sek. så skal den være væk. for når man skal hurtigt videre så står den i vejen. Også spar lige på reklamerne Håber du/i forstår hvad jeg mener.
TIL SCOOTERGALLERI!I har kommet til at lave en fejl i markedet! med 2x Lolland Falster
Håber fandme jeg vender mig til det!! Nu skal jeg ned og skide
Rosenberg: Det giver fint mening, hvad du skriver - og vi tager dine input med videre Pt. skulle bjælken i forum faktisk kun være fremme i 2 sekunder - og det ser den også ud til at være herfra.Lolland/Falster er rigtig nok at finde i markedet to gange - dette skyldes, at vi har ændret på opdelingen af landsdele. Så de annoncer, der er kommet med fra det gamle design vil stå i en Lolland/Falster-kategori mens nye vil stå i en anden. Når de gamle annoncer udløber forsvinder den ene kategori.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Når man IKKE er VIP så kan man bare adblocke det banner der kommer foran billederne når man vil se dem i stor visning, så jeg kan se alle billeder i i stor visning uden VIP...
Den nye side er alt for ringe lavet... Total ugennemtænkt..
fuck en gang lort!!!!!!!!! kan ikke finde rundt i det her!!!!!
Jeg er meget negativ over man skal værre vip for at se alle billederne af en vare i marked det er jo pisse dumt for man skal da kunne se hvad man køber plus når jeg ikke er vip så kan jeg ikke skifte mellem de små billeder jeg er nød til at se store billeder for at kunne skifte mellem dem.... Rimeligt ringe Men med hensyn til forsiden jeg mener i har proppet for mange billeder ind på den det er u overskueligt hvad er galleri hvad er video og hvad er senest optagede hvis vi tager nede ved galleri ville det værre smart hvis i lavede det i mærke grupper igen hvis i forstår altså at du har en liste med alle mærkerne så du hurtigt kan komme ind under det mærke du ville se på og derefter søge på model Istedet for billeder af de bedst bedømte og senest viste det har jeg aldrig brugt før
kunne i ikke bare have beholdt det gamle sg og så alligvel have tilføjet nogle af ændringerne som den der "like" knap ??? istedet for at lave hele lortet om
Den hvide farve gør ondt i øjnene Tingene er rodet for meget sammen Og det er svært at finde rundt på siden og danne sig et overblik Og jeg kunne blive ved
kan i ikke lave sådanne a man selv kan vælge om man ville have det gamle eller det nye?!!
Hvorfor lave om på noget der fungere ?!
Benjamin H: Vi har ikke slettet indhold på siden - men det lyder som om, at du er logget ind på en gammel ubrugt konto. Hvis du skriver til os via kontakt ( www. scootergalleri.dk/faq) og oplyser dit gamle brugerID samt kode, så kan vi hjælpe dig med at få adgang igen. Lasse K: Det er desværre ikke muligt, da det er to helt forskellige systemer.Martin B: Hvor er det, du synes at det er rodet? Bagrundsfarven f.eks her i forum er grå - mens svarboksen er hvid. Er det her, du oplever problemer?Jonas :Tak for dine input Det skulle meget gerne være muligt at se alle billeder i en annonce - blot ikke i storbilledvisningen. Er det dette, du tænker på?Mvh. Rikke/ScooterGalleri
syntes det er noget skidt, der burde helt klart blive lavet en afstemning mellem det nye og det gamle ?
Efter at have brugt det nye design på BG, er jeg jo vant til det, synes det er pisse fedt med forandringer, og der går jo ikke mere end 2-3 dage så kan man finde rundt med lukkede øjne? - Til jer som brokker sig over reklamer og det, kan i bruge et program som hedder "Adblock Plus", så har i en ren hjemmeside. MVH. -Æhh 6710 - PS: Noget som jeg synes kunne være fedt, hvis i lavede noget med at man kunne skifte tema, altså farverne, eller baggrundbillede på siden for hver enkel bruger, så det ikke er det lidt kedelige grå og hvidt Måske en ny V.I.P Feature?
Jeg synes sgu det nye design er fint nok, Tror bare man skal vænne sig til det!
Synes godt nok det er et forfærdeligt design. - jeg har personligt droppet bådgalleri og bilgalleri pga det nye design. Det er forfærdeligt. På forsiden er der alt for rodet. Der er for mange af hver. Før i tiden hvor der var 5 stk. og det var der både i videoer, albums osv. 10 er simpelthen for mange på engang, da det ligner en omgang rod. Og når det så skal stå så tæt som det gør, burde det være mere markeret hvor videoer begynder albummer, hvilke scootere der i galleriet afventer optagelse osv. Der mangler de "senest vist" videoer i siden. Også ja, når der er kommet en "like" knap, så burde der også være en "dislike".
Enig ang Dislike knappen!
Rikke nej selv i små billede visning kan jeg ikke skifte mellem billederne kan kun se det første billede har prøvet med forskellige browser uden held
Well.. So long dejlige trofaste game design.. Du var elsket..Fuck det nye lort her.. det jo lige til at lukke op og skide i... stakkels alle de penge jeg brugte på VIP førhen Godt jeg ikke har fået købt nyt.... Sys stadig der skulle have været en afstemning på det.. Men næh nej.. vi er jo bare brugerne.. vi har intet at skulle ha sagt :P
Der går lige lidt tid før man virkelig får det hele ud af det nye design. Har helt stoppet med at bruge hifigalleri fx, fordi jeg bare opgav.. Men nu prøvede jeg igen, og både mc,bil og hifigalleri bliver brugt fra min side af.. Det sku rart med noget nyt, det tager bare tid...
Still dont like it.. and i never will.
Jonas: Det lyder som en fejl - skriv til os via kontakt www.scootergalleri.dk/faq , så kigger vi nærmere på det Husk link til den annonce, hvor du har problemet.Æhh: Tak for dine input dem tager vi med videre.Bsb: Vi håber, at du med tiden kommer til at bruge siderne mere igen! Tak for dine input vedr. forsiden samt senest viste videoer.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Det her er bare noget KRAAAAAAAAAAAAAAAAAP !
Et svar rikke
Julemand: Det er der desværre ikke noget vi kan gøre ved - du bliver nødt til at uploade det nye billede igen.Beklager, at vi ikke kan gøre yderligere.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
kan man stadig give udstemmer ?
Team 46xx: Ja, man kan stadig sende en udstemme - dette gøres på brugerens offentlige profil i bunden af siden.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
kan i ikke gå ind og sparke til vors ofnlige side også er du gal den er kedelige og smage løs og midt sagt røv syg
kan vi ikke også få udskiftet hjælpe admi nu når siden også er lavet om
SG Pitbull: Hvis du har problemer med en hjælpeadministrator, så skriv til os på www.scootergalelri.dk/faq og forklar problemet, så kan vi se nærmere på det.Team Bundgas: Vi er kede af at høre, at du ikke bryder dig om det nye design, men vi håber da, at du bliver gladere for det i længden.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
scootergalleri.dk ved nu ikke om hvid og bare gerelt deseget er lidt kedelig så håbe da i ville tænke lidt over det og prøve og lave det lidt om bare med nogen fraver eller noget
Super så må jeg det
hehe kunne jo være men ang siden personligt syntes jeg ikke om det nye design men man vender sig vel til det og syntes vi mangler et galleri for crosser atv osv i den stil det kunne i godt lige overveje evt tage det på prøve og se hvor mange der vil bruge det
FlyingFluffyTuning: Hvis du læser vores brugerbetingelser, så vil du se, at vi skriver, at indlæg om hjælpeadministratorer frabedes i forum, og skal henvendes til kontakt Dette bedes I respektere, og lade denne tråd handle om design
Lidt kritik herfra skal der dog også være plads til... Rikke. status opdateringer ? COME ON! det er ikke facebook det her! det hedder et logment ikke en status opdatering.. Nu må vi måske skrive lige hvad der lyster os i det? førhen skulle det være scooterrelateret.. Men siden i kalder det en statusopdatering så har vi i princippet lov til at skrive hvad i lyster..... Og det gamle ScooterGalleri.dk var MEGET mere varmt, og indbydende osv.. det her er bare koldt og kedeligt... og vildt nederen sat op.. Kunne MEGET bedre li det gamle.. der så sidens layout i det mindste ''hyggeligt'' ud.. det gør det ikke mere.. Tag jer sammen.. Sorry to say endvidere sys jeg også det er for dårligt at folk slet ikke er blevet spurgt.. sæt at INGEN kunne lide det overhovedet.. så var alle folk skredet og så kunne i sidde og gokke hinanden oven i knolden og tænke.. hvorfor gjorde vi dog også det.. hvorfor spurgte vi ikke.. Jeg sys at i skal lytte til jeres brugere istedet for bare at kaste os ud i et eller andet som FLERTALLET slet ikke gider.
Det så også iorden gider bare ikk til at skrive til kontakten :-D ved der ikk helt sker noget for der er der ikke andre der også kan give sin mening om ham og hvad han laver
men ellers fint design af hjemmesiden men lidt forvirrende men det nok bare en vanesag, skal nok vænne mig til siden
Nå ja.. og så sys jeg det kører langsomt Der var et RIGTIGT langt emne jeg slet ikke kunne komme ind på, overhovedet.. Og nej.. hverken mit internet eller min computer fejler noget som helst.
Det nye design skal man bare lige vænne sig til, så er det altså bedre end det gamle! :-P
det siger vi bare.. jeg kommer aldrig til at vænne mig til det.. :P NEVER.. trust me. har haft det på BG noget tid nu.. and i still dont like it.. sys de har ødelagt SG.
Jeg kan bedre lide det her end det andet :-D
r.i.p old sg miss you.
Jeg kan godt li at der ikke er ÉT eneste af mine indlæg i dette emne, der ikke er blevet trykket ''Enig'' på.
skal man være stolt over det, tjek den øverste :psyntes det er blevet meget rodet, både i video og fotoalbum kan ikke finde rundt i det :/
Jeg kan nu godt li' det ... Har ingen problemer i at finde rundt efter 5 min. hvor jeg har prøvet lidt ... Men alle de reklamer i brokker jer over? Så hent en AdBlock? Jeg har ikke set en eneste reklame her inde...
Fruller : havde jeg sku lige glemt, nu er det installeret https://chrome.google.com/webstore/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
lol har 1 like mindre end dig hvis jeg tæller mine sammen, Anders
Wowowow Like min status hvis du har en scooter WOWOWOWvelkommen til latterlige facebook opdateringen som kun fisker efter likes (uden grund )
jeg er sgu ligeglad med likes/enige.. jeg kan bare godt li at folk er enige i mit brok men ja.. der er gået for meget facebook i det.. helt klart.
syntes godt de kunne ha lavet som youtube en top kommentar med den "status"/"kommentar" som har flest likes fx. hvis nogle spørger noget ang. scooter så hvis en svarer og andre syntes det er rigtigt/lyder logisk ville den komme op i top hvis nu der er mange forskellige ulogiske svar.bare et forslag hvis i forstår det
Hej Rikke.Når jeg søger i marked (og jeg er garanteret ikke den eneste) søger jeg efter køretøjer som befinder sig øst for Storebælt.Det er temmelig besværligt at søge først på lolland, så Nordsjælland, så syd Sjælland, så vest Sjælland og så København.På dba kan man vælge, at se resultater fra flere områder i samme søgning.Evt. Hvis det er for besværligt at lave en funktion så man kan vælge flere områder i samme søgning, kan i indføre en ny parameter.Øst for broen, og vest for broen.Det gøres meget enkelt, ved at bede folk udfylde om det er ø eller v for bæltet.Det kan så være en søgemulighed, udover den specifikke område søgning.Håber i vil kigge på det.Mvh max
jeg synes at de seneste viste videoer skal stå ude i siden som med det gamle design
Det her er bare " Tegning " !
Østjyskcrew : en dårlig en iværtifald
http://www.scootergalleri.dk/forum/generel-snak?page=1&sort=1 Det ser det lidt dumt ud at der er link i siden og midt på sidenLinks ForhandlereReservedeleTuning og stylingScooter forsikring Forhandlere Reservedele Tuning og styling Scooter forsikring
Er jeg den eneste der synes det nye design er mega godt?
Så mange sure mennesker på et sted.. hihih
Nigthstoner Crew: Det er korrekt, at man må skrive, hvad man har lyst til i Statusbeskederne - men sådan var det også i logmenterne, hvor man kunne "fortælle om aktuelle ting i sit liv, som en slags miniblog". Kan du huske hvilket emne, det var, du ikke kunne komme ind i? Og kan du nu?Mikkel Hansen: Du husker rigtigt - vi arbejder på en app. Jeg kan ikke sige noget om, hvornår den er klar - men vores udviklere er godt i gang. Så vil det f.eks blvie muligt at uploade billeder og video fra iPhone, som mange har efterlyst Anders T: Du mener, at det indlæg i en tråd, som flest synes godt om, ryger i toppen? Max C: Tak for dit gode forslag - det tager vi med videre Mvh. Rikke/ScooterGalleri
du siger "Det er korrekt, at man må skrive, hvad man har lyst til i Statusbeskederne - men sådan var det også i logmenterne, hvor man kunne "fortælle om aktuelle ting i sit liv, som en slags miniblog"og hvorfor er det så lige at samtlige Hjælpe-Administratore frossede ALT og ALLE der oprettede et logment der ik var 110% scooter relateret.du siger jo man må skrive så godt som hvad som helst. så regner da med HA'erne for et opråb ellers ender i nok med endu flere utilfredse brugere end her allerede er.
Derudover er det et par ting til jeg syntes er MEGET ringe.Bla ens venneliste. Den har da lig fået 1000 års tilbageslag der.og under ens konto, er Annoncerne øverst?den gamle rækkefølge var da langt mere brugervenligt, og systematisk korrekt.med den opstilling det har nu burde ens "konto side" da nærmere hede "markedsgalleri" istedet -.-på dansk, det burde da være opstillet ens uner "min konto" som under den "offentlige profil"
Ultim8 Racing: Det skal vi nok sørge for, at hjælpeadministratorerne får at vide!Vi tager dit forslag om opstillingen af "Min konto" med videre.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Fuck det ny. Hvem betaler for det vi gør. Men vi har ikke noget at sige sg tag jf sammen og kom ind i kampen.
Ps. Er i 3f for det er samme metoder.
Man skulle også kunne "abonnere" på tingene igen, ledte efter den til et videoklip og jeg kunne ikke finde det! - samtidig synes jeg også at det er irreterende at kommentare til annoncer pludselig står øverst når den er ny og ikke som før.. - der skulle os byttes om på når man er under ens annonce, så scooterne er øverst og ikke annoncerne. Vi er her trods alt for at dele scooter og ikke for at sælge, det er jo bare en "ekstra" feature!
det ved jeg ikke om jeg kan.. Tjekker når der kommer et nyt indlæg i det Præcis Finduz.. før skulle det være scooterrelateret og ellers blev det enten slettet igen ellers blev man frosset.
Er snart ved at gå amok! på det vindue som dukker op hver gang man skriver noget!! Og 2 sek´er passer fandme ik! det er mindst 4 sek det er det.Men ville rigtigt fedt hvis det ..... kom væk! Det spidler ens tid meget. Men man skal stå og vente til den går væk. Og fatter slet ik den kommer op! når vi er udemærket klar over vi har skrevet noget.
der vil jeg give findus ret for jeg er selv blevet frosset 3 gange for at skrive noget ikke scooter relateret i logment
Syntes egentlig det gamle layout spillede 100%, fattede slet ikke det skulle laves om, det skulle da bare ha været opdateret lidt. så thumps down til det nye er min mening!
Røvsygt design, der er lavet. Få det lavet om omgående.
Og nu når i er ved at lave "markedpladsen" look a like dba.dk, kan i så i det mindste ikke lave sådan en galleri knap de har, så man kan vælge om det skal være en liste eller galleri man ser billederne?
Lyder fint med en app, men lav nu også til android frem for at lave den klassiske fejl og kigge udelukkende på iphone, for så stor er den altså heller ikke hvis man kigger rent markedsandele.
Er der en chance for at det kan blive lavet om til det gamle sg? Kan i det?
Jeg kan sige jer en ting. lige meget hvor meget i siger og skriver. bliver det ik lavet om! Jeg synes nu det meget fint, har vent mig til det. Dog er der en del jeg synes der ku være bedre. Men alt kan vel de ik lavet godt. :-P
Nøøj som folk ikke er glade for noget nyt... Lad nu vær med at fyre alt mulig fis af, og kom med noget konstuktivt, hvis i ikke har noget posetivt at skrive... Og så det med betaling? Kan være jeg er gået forbi noget her, men kan ikke se man skal betale for mere, end man skulle før? Basis bruger = Aktiv bruger... Og V.I.P. er der stadig, så vidt jeg kan se? Hvad mere skal i betale for?Nu har jeg været på SG siden 2008, og er glad for at det er blevet lavet så meget om! Der var brug for det, for at holde det interessant !Og lige for at komme med lidt KONSTRUKTIV kritik: Synes godt i må lave video playeren om, så det kommer mere i stil med det ny
Nu har jeg brugt det lidt og det er fint når man lige vender sig til det men den skarpe farve gør bare ondt i øjnene
så bliver det for mørkt
syntes ikke det er så svært at finde rundt i mere men kan stadig ikke lide designet :/
vil fandme have det andet igen!!!
har faktisk vænnet mig til det nye nu og det er faktisk okay
det her nye sg er dårlig syntes bare i skal lave det om igen.
Forandring fryder som man siger, men man bør ikke ændrer på noget der rent faktisk fungere!Man skal vænne sig lidt til hvor det hele er, og selvom jeg har brugt BG også siden de skiftede, er jeg slet ikke fortrolig med det endnu, det hele virker bare generelt mere rodet.Noget andet er, den hvide baggrund er helt hen i vejret, også en tynd grå skrift på, syndtes det er blevet forvirende og kigge på.Dette kunne jeg godt ha levet med, men det er da også bare blevet endnu langsommere??
keiser .Er sikker på de IKKE laver det om...Synes også det er blevet noget langsommere, som Eigil siger...
Langsommere også ja Især på min iphone.. gal det går langsomt. Og har altså en 15/2 forbindelse så det er ikke den ihvertfald.
Hvorfor laver i ikke sådan at man både kan bruge brugernavn og email hvis man lyster det
GL & HF ! vender tilbage igen til den gamle hjemmeside!
GL?
Good Luck & Have Fun...
Aha.. held og lykke med at vende tilbage til det gamle.. tvivler desværre stærkt på det gamle kommer igen :P
der mangler damer og bajer! lig det ind og det hele bliver fint
gamle bedre end ny seriøst! ....
hvor nederen da downgrade da lige til den gamle version
Kunne ikke sige det bedre brian.
Alle crossere atv'er og lgin skal forbydes fuldstændig vi betaler i dyre domme for en bruger på scootergalleri og ikke crossergalleri !Og lav forside billedet om den crossere på forsiden er useriøst
© ØstJysk Tuning FrederiksenDet kan man også...Perfekt med det nye design herinde også! Er det bare mig, eller er farverne blevet ændret, så der er lidt mere kontrast i forhold til de første udkast, som blev lagt op på de andre gallerier?
Skift til den gamle, Bazoom, på alle gallerier, seriøst -.-Latterligt!
Brejne, det har jeg også lige obseveret Det var helt galt før, man blev forviret af at kigge
Brejne: Det er korrekt, at farverne er blevet gjort noget mørkere siden vi gik live med det første galleri for et par måneder siden - dette på baggrund af tilbagemeldinger fra brugerne Martin B: Crossere og ATV'er er velkomne, som det fremgår af brugerbetingelserne, det har vi pt. ikke planer om at lave om - men vi tager dit input om forside billedet med videre.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Stadig kunne jeg godt leve med det nye udseende, men hvorfor dælen er det blevet langsommere? Er det stadig i beta eller hva?
jeg syntes også det er sløvt over det hele ? -
Det var fandme os på tide
nu har jeg brugt lidt tid på siden det sku okey især når man kan smide video klip ind i et forum feks
Undskyld mit totale rage før... Jeg har nu lært det nye bæst her at kende og det virker fint MEN jeg kunne dog stadig bedre lide den gamle ;D
ja helt sikkert det gamle var kanont men det har nogle okey ting det nye
hvordan smider man videoer i sin besked ?
Det er sku da blevet ret nice, man skal bare lige vænne sig til det nye design som de andre siger, forandring fryder.
Funker helt fint.. Vi har haft det på bilgalleri i et stykke tid nu
Ros for at lægge "rette tekst/billeder/slette"-funktion ud for hver annonce, album osv.Dejligt man ikke skal navigere frem og tilbage Der mangler søgefunktion til egne annoncer - det kunne man gøre før, men nu er det kun søgning i alle annoncer på sg.Kunne tilføjes som mulighed i søgefunktionen øverst til højre, eller lægges øverst i rubrikken "Mine annoncer".Og ja, det er fordi jeg ikke gider bladre igennem mine 130 annoncer for at finde en bestemt.Ellers ser det hele lige umiddelbart ud til at være fint og med lidt gode forbedringer ift. "det gamle sg".
Onkel Morfar: Dejligt at du kan lide det nye design på siden Vi tager dit input om søgning i egne annoncer med videre.Mvh. Rikke/ScooterGalleri
Rikke - Sys også at det er under AL kritik at man skal betale så meget for VIP nu.. du giver jo hvad. det dobbelte for et halvt år (180) i forhold til før? det er for dårligt.. Og så siger i større billeder ! så tænker man naturligvis wuhu!... indtil man finder ud af at som alm. bruger der ikke vil betale VIP er billeder i fotoalbums osv blevet MINDRE?! under AL kritik.. større billeder er fint.. for VIP.. men så skal den almene bruger da ikke få endnu mindre billeder end før? det er simpelthen for dårligt.. iøvrigt sys jeg også i burde ændre det til logmenter igen, istedet for status opdatering.. enig knappen kan tildels gå.. men hvad er det her.. Facebook? der er jo gået alt for meget Facebook i det... efterabere dette er ikke et socialt medie som facebook, men et GALLERI.... helt ærligt.
vis i har sat vip op i pris så er min sidste vip betalt
nu har jeg lige tjekket det jo langt ude i har sat priserne op jeg betaler kun med mobilog vis man skal betale med kort kan men kun vælge gem kredit oplysninger samt giver jer lov til at trække værd månedlav om til de gamle betalings regler samt priser ellers mister i mange brugerenu havde jeg lige rost jer men det var vist en fejl
Enig med Adi !!
Fuldstændig enig med Adi!
Godt så jamen har jeg uret da? vi bliver lovet større billeder.... ja hovsa.. VIP får større billeder, men vi skal have mindre? simpelthen bare latterligt på det groveste
kan du ikke se at vip skulle være blevet dyere? i skriver at det er 38% billigere?jeg syntes det er okay. dog kunne jeg godt lide at det gamle design havde mørkere nuancer.men hensyn til marked er det fedt nok at du nemmere kan vælge at se alt der er til salg på henholdsvis jylland, fyn, sjælland osv.som jeg kunne læse længere oppe i kommentarer er der nogen der er utilfredse med hjælpe admins. der er jeg enig i at der burde rettes i hvem der er admin og hvem der ikke er da der er nogen ved selvfølgelig ikke hvem men som der fryser brugere og sletter indlæg osv. uden den store grund men måske bare fordi det lyster? sg's brugere burde tage at slappe lidt af. det hjælper jo ikke noget at folk går helt amok over at det ikke lige er som det plejer. glad jer til i kommer på arbejdsmarkedet! der går alt sq heller ikke efter jeres hoveder. btw. fint resultat dog giv os lidt mørkere nuancer så det ikke er så generende for øjnene om aftenen
og jo så 1 negativ ting hvis det er generalt. jeg kunne kun komme på sg med google chrome. men bg og de andre var ikke noget problem med min første browser explorer. mvh.
Til Scootergalleri.dkSe og slettet det ..... pit-op vindu som dukker op i toppen næsten hver gang man skriver noget.. Bliver idiot af det... Kan ikke se nogle grund til det skal viset? Når vi umærket godt er klar over vi har skrevet noget.. Og det varer længere end 2 sek som i siger! Mindst 4 sek. Det skaaa bar væk. Det er spil af vores tid og vente til det går væk.3 ting som er dårlige ved sg: Pit-op vindu´et og VIP samt reklamer.. Ellers er alt andet fint synes jeg. Regner meget med en kommentar fra Scootergaller.dk
Rosenberg. Helt enig ryk den popup i bunden eller smid den væk. Jeg skriver et indlæg og trykker home for at komme til toppen af siden og ud på forsiden igen for at se de seneste indlæg. Og så skal jeg enten vendte til skidtet er væk eller trykke på krydset for at fjerne den. Enormt irriterende og lige gyldig.Da der alligevel bliver brugt ajax til at indsætte ens svar og det dukker op med det samme er den helt overflødig.Dernæst vil jeg stadig gerne have et svar på om i udelukkende udvikler en app til iphone (iOS) eller om i også har en android version i støbeskeen.
Enig med LaLLe : funktionen "Pop-up" vinduet er totalt ligegyldigt, det er jo ikke fordi man ikke kan se at man har skrevet en kommentar !
Til Scootergalleri.dk igen!!I har lavet en fejl igen! Her i dette forum skal man rulle helt ned i bunden! Og alle andre steder er de nye kommentarer i toppen. Til Lalle: Ja, lige præcis!
Rosenberg.Ja det har du faktisk ret i. Det er egentlig meget forstyrrende. Fint nok at man vurdere at i annoncerne skal nyeste svar ligge øverst. Det giver en form for mening og det er nemmere at overskue når man handler. Men alle andre steder er det enormt ulogisk at føre en diskussion sådan. Hvis man kommer ind og skal starte i bunden af et spørgsmål og læse sig op mod toppen er det helt helt galt.Ret da venligst det ind også sg.
seriøst.fucker Markedet lige når man opetter annocnerne.Billederne bliver vendt på kryds og på tværs. billederne vises inde i tekst boksen.og hver gang et billet er uploaded skal man skrive forfra.Seriøst. det fandme for DÅRLIG!
Alt ved det nye sg er lort
kan slet ikk oprette annonce?! den siger fejl..... vi vil ha det gamle sg igen.... ka godt være det trængte til forandring men så lav alle de nye ændringer med like osv inde på det gamle design.....
Gamle det er bedste og nemlig at forstår! håber det lykkes vender tilbage gamel igen !
RIKKE du svarer kun på de beskeder der passer dig det for dårligtjeg brokker mig ikke men det for dårligt du har sat prisen op for vipjeg har samlet i den tid jeg har været på sg kun fået solgt 8 ting her inde så det for dyrt med de nye priser og ville aldrig bruge mit kredit kort på sådan en side slet ikke lade dem gemme mine oplysninger så de kan trække når de har løst no way det der for lidt salg på siden tilsyntes det var fint med 180dage for 69 på via mobil og svar tak
Og det er irreterende, at man ikke kan lukke af for indlæg man ikke gider se/kommentere på, mere. Det kunne man på det gamle SG. Dette indlæg om det nye grimme design dukker hele tiden op, under nye hændelser. Det vil jeg gerne være fri for, tak. Og jow jeg har fjernet fluebenet under følg dette emne uden det virker.
Nu svarer først mandag = arbejde´s dag :-PMin giver (¯`·._.·[SG`s PITBULL]·._.·´¯ ) meget ret! Da det er for plat i må trække fra vores konto hver mdr. håber fandme man kan side det lort fra, hvis man melder sig til!
Dr big du går ind under din konto og vælger abonnenter ude i venstre side og marker det du ikke ville følge mere og trykker slet så simpelt Du skal bare gide og lede efter funktionen
™ ¤.!Jonas Sørensen!.¤ ™ Det var nemmere, da funktionen lå lige under indlæggende .
Helt enig. vi skal kunne slette abbo'er direkte fra emnerne.
Dr big ja det kan vi godt blive enige om Det her er for kringlet og finde ud af
med hensyn til køb at vip nu når i bare trækker det indtil at man selv opsiger det. så lige som mit vip skal til at ophøre vil jeg ind og slå det fra. så har en admin været så flink at fryse min bruger samme dag hvor jeg vil afmelde det. så er jeg froset så længe at jeg kommer ind i en ny periode og så har i trukket pengene. så håber jeg godt nok at jeg kan få mine penge tilbage for den månede!det er ikke sket men hvis det sker så skal det da ikke kunne være mit problem vi skal bare lige være enige.
Orv ja det er en KÆMPE! brøler den der. Tror ikke at forbrugernævnet ser positivt på sådan en måde. Der skal ALTID! være en funktion til at afmelde sit abonnement uanset om man er udelukket fra siden eller ej.
Hurtigt hjælp. Hvordan går man ind og køber VIP. Kan fandme ik finde det :-P
ja ellers er det da en smart måde at tjene nemme penge på og tage røven på brugerne
rosenberg. vel ligesom før der står ihvertfald vip når du trykker ind på din konto oppe i venstre hjørne og så kigger nederst helt ovre i venstre side. sådan er det hos mig men nej jeg kan heller ikke købe/ forlænge mit vip. ved ikke lige hvordan det er med dem uden vip
hvor kan man afmelde sit vip henne
også et godt spørgsmål. men det kommer vel ifl. med at du nok sidst har købt over mobilen ligesom vi før skulle? måske man kan afmelde det når du engang kan tilmelde dig med dankort medmindre det er en fukntion som er blevet glemt
Ja, det kan jeg godt komme ind på. HALLO SPASSERGALLERI.DK - Hvis I vil tjene penge? Hvorfor kan man så ikke forlænge VIP mere?!