// NG Tunes *Larsen* ® ^ // NG Tunes *Larsen* ® ^ Fyn, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-7-3
Vist 382 gange

BAGhjul i sving på bane????

3. jul 2012 kl. 18:30

heey Folkens.
ville høre hva i mener om dette. for sidder og snakker med en ven omkring hvor vidt en BANE scooter skal rive på baghjul rundt i et sving

Han mener at det gør den bane venlig at den vil river på hjul

hvor i mod at jeg mener en rigtig bane venlig scooter ikk skal river på hjul rundt i sving. dog kun hvis man selv hiver den op.self.

skriv endelig hva du/i synes og jeres egen mening.

Svar til emnet: BAGhjul i sving på bane????

3. jul 2012 kl. 18:31

Retter lige for larsen

Han mener at det gør den bane venlig at den vil rive på hjul rundt i svingene

3. jul 2012 kl. 18:31

BTW ikke mig der diskuteres med :D

3. jul 2012 kl. 18:35

hip som hap, min trilet rykker på baghjulene hele tiden, osse i sving og med op til 80 km/t

3. jul 2012 kl. 18:40

jeg vil mene at , hvis en scooter river på hjul rundt i et sving i et race.. så er det ret upraktisk :P så sys ikke den skal gøre det nej.

3. jul 2012 kl. 18:48

^^jeg vil så mene at hvis den gør det så er det 112% kørefejl ;) -der er jo andre indstillinger på håndtaget end tomgang og fuld skral :p

3. jul 2012 kl. 18:55

Jeg mener det er 113% rare den ikke gør det ;)

3. jul 2012 kl. 19:11

i de små sving kunne min runner godt finde på det, men hvis man holder nogenlunde fart, så sker det som regel kun på en sp

3. jul 2012 kl. 19:14

men den scooter han mener er banevenlig køre med evo3 lc osv. den river på hjul rundt i sving og det gør den rigtig banevenlig.

3. jul 2012 kl. 19:16

mener han

3. jul 2012 kl. 19:18

Jeg vil mene at sving under 15 - 20 km/t så skal den ikk køre det. det er selvf afhængig af affjedring og hvordan man vrider øret på den og så selvf hvordan man sidder på den.

Jeg syntes ikk den skal gå på hjul overhovedet da det i mine øjne ikk er rigtig ræs:) selvfølger hvis man sidder normalt på den og giver fuld gas jo så må den gerne gå op :P

3. jul 2012 kl. 19:22

Morten: så vildt jeg forstod på han kørte han jo rundt i svinget godt ned (du ved) og bremsede han og gav den fuld æde hvor den så bare riv på rundt i svinget.

3. jul 2012 kl. 19:23

affjeringen på den er Rs24 og indstillet og det hele med stadig forgafel.

3. jul 2012 kl. 19:28

er lidt i tvivl om hvad du mener

3. jul 2012 kl. 19:41

Det fordi jeg var kom hurtigt rundt i det der lange højre sving til thy som du ved. også køørte der 2 foran mig. sådan ny begynder. så de bremser og prøver og trække til siden hvilket så reusltere i jeg skal næsten bremse helt ned, så jeg står stille. men på sammen tid triller jeg jo stadig lidt rundt i svinget, også giver jeg bare fuldt æde på min kammrats jog r. også flyver den på hjul. Men så siger Larsen, jamen så den jo ikke bane vendlig. så siger jeg det, squ da normalt. når man næsten står stille og bare drejer gassen i fuld bund at den så trækker på hjul. men hvis man kom ind i svinger med jævnt fart, så sker det selvf ikke. det var jo kun fordi jeg var næsten helt nede og stoppe.. Så det skulle der åbenbart laves en eller anden disktution ud af. Men skal sige det kun sket den ene gang. Men så mener han bare den ikke er bane vendlig. men selv min egen pro sport jog r river på hjul hvis jeg køre ca2-5km i timen og bare drejer gassen. Det squ da normalt. hvis man bare sidder normalt og bare vrider gassen.

3. jul 2012 kl. 20:22

ved så lav fart ja så gør det ikke noget at den går på hjul for man kommer aldrig normalt ned i så lav fart normalt.
Jeg kan give fuld gas på min jog rr med 21 hk ved 20 km/t cirka fuld nedlagt i sving uden den går på hjul

3. jul 2012 kl. 20:40

Så er det jo en helt anden historie

1
3. jul 2012 kl. 20:45

Jeg har også sagt den normalt, men åbenbart ikke i nogens øjne :), så den ikke banevendlig mener de. :)

3. jul 2012 kl. 21:54

Stadig vinge,, du skrev at en banevenlig scooter går på hjul i sving, uden nogen form for hjælp, og ved den så går på hjul får du stadig gode tider på bane

3. jul 2012 kl. 21:56

Som hvis de ikk gik på hjul uden hjælp

3. jul 2012 kl. 22:01

jeg citere lige velo! jo mere indgangs fart du har i et sving jo mindre baghjul har du ud af det ;)

3. jul 2012 kl. 22:02

Nope, men du har stadig ikke forstået det. men Håber i andre har! :).
Siger bare at selv om en scooter kan eller vil på baghjul i et sving, er de squ stadig banevendlig. det hele kommer an på hvordan du køre dem eller om der sker uheld som mit. og mit var et uheld da jeg var helt nede i omdrejningerne også bare drejer gassen også river den jo op.

3. jul 2012 kl. 22:04

forskellige køre stiler. nogle kan lig tidlig tilkobling andre kan lig den slår sent.

3. jul 2012 kl. 22:32

hvis den går på baghjul ved et uheld og man har prøvet maskinen et par gange så er den enten hjernedød eller også har man ikk styr på det man laver :)
Hvis den går på baghjul ud af svingene så må man jo bare dreje det mindre på gashåndtaget :)

3. jul 2012 kl. 22:34

yes det var nemlig uheld, men mest fordi jeg trillede bag 2 ny begynder også , drejede jeg bare håndtaget i bund for at komme uden om, også lettede den.

2. okt 2012 kl. 21:00

Det kan man ikk stille op sådan. så må man bare give gas ligeså stille, så er det problem løst

1. dec 2012 kl. 07:22

selvfølglig kan den rive på hjul , men bare lær' ens scooter og kende . så det ikk noget problem

2. dec 2012 kl. 09:55

Men langkilde. jo mindre ingangsfart jo større kan din udgangfart faktisk være

2. dec 2012 kl. 10:03

..siger drengen med trillebøren

2. dec 2012 kl. 11:37

Kong Larsen så se joggen i min profil er også ved og bygge en New Runner til næste år

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: BAGhjul i sving på bane????

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom