{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

JimmI P
JimmI P
Tilmeldt:
8. apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

ang: 45 scooter {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt en 30 scooter til min datter og har købt en magen til i 45 hvor motoren går rigtigt godt hvis jeg sætter den motor over på 30 scooteren så skal der jo gøres så den ikke kører så stærkt er det kun cdi tændingen og udstødningen der skal over på eller er der mere der skal gøres så den 45 km/t motor kun kan kører de der 30 km/t
hilsen jimmi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang: 45 scooter
  • #1   27. jun 2012 kommer meget an på hvilken scooter der er tale om, men lyder til du har fat i det hele men nogle gange kan det også blive nødvændigt at skifte cyllen

  • JimmI P
    JimmI P Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #2   27. jun 2012 det er en adly cat 50 en ældre sag fra 97

  • JimmI P
    JimmI P Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #3   27. jun 2012 hvordan finder man ud af om det er en 30 eller 45 motor der sider på??de er jo magen til hinanden selv cylle og kaburator er ens, de 2 scooter jeg har her, er der ikke nogen af dem hvor motor og stel nummer er det samme.Og det er ikke for at virke klog eller noget bare lige for at vide forskellen smiley

  • JimmI P
    JimmI P Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #4   27. jun 2012 tak for svaret men kan det passe at de bagerste remskiver er lige store og at der 2mm forskel i diameter på de skiver de sidder på krumtappen altså foran har lige været ude og måle

  • JimmI P
    JimmI P Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #5   27. jun 2012 hvor sidder den begrænsning henne af den skal nemlig kører helt lovligt og så vil jeg lige tjekke at den er helt lovlig smiley




  • #6   27. jun 2012 JimmI P, så langt går politet overhovedet ikke med at cheke motor nummer bare rolig, men vis du er bange for det kan du bare slibe motor nummert væk, da det ikke er noget lovkrav at have nummer på blokken

  • #7   27. jun 2012 Der er ikke noget lovkrav om, at stelnummeret og motornummeret skal passe sammen, for at få udbetalt forsikring.
    Ydermere er det ikke et krav, at motornummer oplyses til forsikring.


  • #8   27. jun 2012 5330Munkebo fyn . du siger at man ikke kommer af med scootern igen vis der er nogle numre der er slebet væk? jeg har nok igennem men scooter karriere haft en 8-9 scooter, der har ALTID været stelnummer på. men motor nummer? spør mig ikke, og har aldrig mødt nogle som helst der har skulle bruge motor nummer.

  • #9   27. jun 2012 jeg har ikke en eneste gang oplevet nogle som helst som har kigget efter om der var motornummer på eller ej

Kommentér på:
ang: 45 scooter

Annonce