{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Bezinsluger - Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej sg.
Jeg har lige skiftet dyse i min hot da den ikke kørte særlig langt på litteren (ca 7-8 km/l), og så lød den også sjovt på toppen. Det eneste tun der er på er cylinderen, en billig tun, og så gianelli go. Resten er std.vfør sad der en str 72 eller 76 (kan ikk lige huske) og fik at vide at en str 80 ville passe. Så prøvede jeg med den og nur kør den ca det halv af hvad den gjorde før (ca 4-5km/l) men til gengæld lyder den helt normal og sund når den når toppen smiley
Ved i hvad der er galt?
På forhånd tak.
- Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bezinsluger - Hot 50
  • #1   11. mar 2012 når du sætter mindre dyse i før den jo ikke hvad den skal ha og leve af, så i med samme dyse så den går ordenligt eller tag cyklen vis du er for nærig med benzinen smiley

  • #2   11. mar 2012 Du skal ikke sætte mindre dyse i for at spare penge, for i sidste ende spare du intet du ender med den sætter sig også koster det cylinderkittet også der intet sparet alligvel, så vil du køre billigt skal du nok have std udstødning og cylinder på igen.

  • #3   11. mar 2012 Jeg satte jo ikke en mindre dyse i. Før var den 72 eller 76 og satte så en størelse 80 i, fordi jeg fik af vide at den ville gå meget bedre smiley

  • #4   11. mar 2012 Tror din tank er utæt eller lign, for det var da usandsynligt lidt km/l. Jeg kører med 19mm black edition, dyse 88 på min sr50 med standart cyl kit, den kører 20+km/l

  • #5   11. mar 2012 Det er faktisk ikke så usandsynligt, da jeg har set den stå og dryppe meget, men troede bare det var vand, men vil da lige undersøge det smiley

  • #6   11. mar 2012 Min søs havde en pgo engang hvor vi målte den til 22km/l helt std. Så satte vi polini variator og polini sport cyl på og lidt større dyse lige som du har og den kørte 35km/l på en lang tur takket være std karbuen. Den kørte 80 km/t på toppen 85 på speedo. Resten std, dog std udstødningen med blindrøret fjernet. Vi kørte også med de tungeste ruller der fulgte med polini varioen tror det var 6,5 g det giver lidt lavere omdr. Behageligt på længere ture.

    Din opsætning burde være økonomisk ..

    Din må spilde benz helt vildt, det kan være din karburator der sidde lidt skidt i svømmer ventil så den ikke kan lukke.

    Regner du km/l ud rigtig?

    Min måde.. Fyld tanken helt op og jeg mener helt helt op. Noter km tal,Kør så som du plejer til den har brugt det meste af tanken. Noter km tal igen. Fyld helt op som sidst. Tag km tal og divider med antal liter du tankede..


Kommentér på:
Bezinsluger - Hot 50

Annonce