{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

Gilera SMT pris niveau {{forumTopicSubject}}

Hej, det er fordi jeg står pt og overvejer at bytte min Jog R til en SMT/Senda. Men kan bare ikke finde ud af om det ville være det værd, for at bange for at jeg aldrig kan få min scooters værdi igen for en smt. Har fundet en fra 07, ingen fejl eller ridser. Nogen der kan svare mig på om det er det værd? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera SMT pris niveau
  • #1   14. dec 2011 Altså hvis de kigger på markedet, så er stort set alle gearknallerterne dyrere end de "normale". smiley

  • #2   14. dec 2011 En gear maskine koster jo også mindst 5.000kr mere fra ny end en normal scooter.. Og der er langt større efterspørglese på dem.

    En Smt i nogenlunde stand starter for omkring 10-11000 også deropad.



  • #3   14. dec 2011 Når man køber en ny scooter falder den desværre hurtigt i værdi. :s
    Og det er ofte svært at få den helt samme "værdi" for sin scooter i byttehandel som man evt. kunne sælge den til. smiley


  • #4   15. dec 2011 Jamen tænker bare, ser ofte folk der bytter SMT'er med en gammel lorte Jog R f.x. og er bare bange for at hvis jeg vil have Jog R igen, at jeg så ikke kan få andet end lort tilbage. En SMT på ca. 10000 km kørt, er den stadig meget værd? smiley

  • #5   15. dec 2011 Det tror jeg ikke du skal være bange for, jeg har en SMT som er i rigtig god stand og der har jeg fået tilbudt en del fine og nye Jog'er for. smiley Jeg tror SMT'er holder prisen nogenlunde hvis de er i orden.
    Ja 10.000 er ingenting hvis den ikke er skruet en masse i og har været skilt ad og sådan. smiley


Kommentér på:
Gilera SMT pris niveau

Annonce