{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

montering af krumtapslejer {{forumTopicSubject}}

hej scootergalleri

står med min stalker som netop har most en doppler krumbasse

nu ska jeg så montere en ny og der skal jo lejer til og hvordan montere man så dem bedst

behøver man en presser for har hørt det kan gøres nemt og lækket med en fryser og en varmepistol

nogle der lige kunne hjelpe mig med en rigtig lækker guide eller nogle der evt ville beskrive det for mig
på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af krumtapslejer
  • #1   14. jul 2011 jeg plejer at tage en gammel hundeskål eller en anden form for skål der kan tåle varme hæde 2t olie i skålen og varme det godt op men ikke for varmt, så smutter lejerne lige på krumtappen. Derefter tager jeg den store blok side og varmer godt op med en varme pistol hellere for meget end for lidt da det er træls hvis den ikke kommer ordenligt i. så smutter den lige i. så smøre jeg flydene pakning på pakfladen ( hellere for meget end for lidt, da det er træls at den bliver utæt, men heller ikke overdrevent meget) varmer den lille blok halv del op i 15 min eller sådan noget så smutter den lige på, smider skruerne i krydspænder. Så tager jeg en træ blok og giver krumtappen et ordenlig dask på hver sin side med en hammer og en træ klods self. så spædningen i krumtappen løsnes

  • #2   14. jul 2011 Peljer at fryse tappen en dag før også dagen efter så banke lejerne på også i varme den store blok del op også sætte tappen i blokken også vente til den er afkølet lidt også flydene pakning på den store blok også varme den lille blok del op også sætte dem sammen også skrue den sammen også en lilel slag på hver side af tappen . for at fjerne spændningerne


  • #3   14. jul 2011 JEg banker dem altid i. De hopper lige i vis men ved hva men gør smiley !

Kommentér på:
montering af krumtapslejer

Annonce