{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Ny scooter men hvilken {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg savner lidt det med at have en scooter, så skal på udkig efter en, men det store million spørgsmål, hvilken.

Kan lige skrive lidt om hvad jeg søger, og håber jeg vil få et svar på det.

Jeg har i en del år gerne ville have en crosser-agtig scooter. Men så vidt jeg ved fås de vist kun med gear, og jeg vil virkelig ikke have en scooter med gear, men er det muligt at få en crosser-agtig scooter UDEN gear?

Men jeg søger en scooter som har et god grib på vejen, altså ligger godt på vejen, og den skal heller ikke være alt for lille da jeg er 187 høj, det må gerne være en som ikke accelerer alt for sløvt, men ellers kan man vel ændre det? smiley

Mit prisleje ligger på ca. 20.000

Har overvejet at købe en Stalker igen, for den var jeg nu fint tilfreds med, men ellers vil jeg da se hvilke forslag folk kommer med.

Men på forhånd tak for jeres svar.

Mvh.

Martin smiley





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny scooter men hvilken
  • #1   1. jul 2011 ikke stalker med de bobbel dæk... nu er der ikke rigtigt nogle "crosser" scootere, men Aprilia Rally minder lidt om det hvis det skal være...

    ellers kan jeg anbefale :

    Aprilia SR50, DD og store 13" fælger giver gode køreegenskaber...

    Aerox oss DD og 13" - dog er det en 45...

    men har du de 20kilo til scooter ville jeg helt sikkert gå efter en Derbi GP1, det er en scooter, men med kædetræk - super fræk detalje og ikke noget man ser hver dag... og selvfølgelig er den også DD og med 13" fælge... (faktisk 14" for og 13" bag)

    det er godt nok også en 45, men det er uden tvivl også en af de fedeste scootere der findes (min mening)

    (link fjernet)


  • #2   1. jul 2011 Tusinde tak for dit svar, men leder ikke efter en 45, men vil da lige se nærmere på den aprilia smiley

  • #3   1. jul 2011 hmm...
    du kunne jo købe en aprilia rally :).
    jeg er selv 189cm høj og sidder mega godt på sådan en.
    den har 12" hjul.
    man smider bare nogle offroad dæk på den så ligger den godt på vejen :D.
    og man kan bare pille bagskærm og forskærm af den og så putte bartstyr på så ligner den lidt mere en offroad'er ;).


  • #4   1. jul 2011 tror helt ærligt at du skal ud og prøve nogle forskellige, folk sidder jo helt forskelligt på scootere, nogen er for små andre for store, og så er der køre egenskaberne som er helt vildt forskellige fra modellerne og så afhænger det også af størrelse på en selv, men køb en ny scooter så er du sikker på du ikke køber noget forskruet lort

  • #5   1. jul 2011 og så er det ellers bare ud og prøve de modeller du synes der ser fine ud og falder i din smag

Kommentér på:
Ny scooter men hvilken

Annonce