{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Debat 30 eller 60 km/t
  • #1   2. maj 2011 60 km/t Helt sikkert.

    Jeg syntes at det skal være lovligt at køre 60 km/t på knallert da, det ikke hjælper noget at man kun må køre 30 km/t.

    Mange unge har den holdning at når svineriet kun må køre 30 tuner de deres scootere sådan de kan køre 100 eller mere. Hvis scooterene istedet for fik lavet den lov at de måtte køre 60 ALTSÅ uden skive. Så tror jeg tuneriet ville begrænses og evt. kun blive brugt til bane osv.


  • #2   2. maj 2011 kommer helt an på hvor man kører henne... Hvis det er inde midt i byen, så 30, da 60 er uforsvarligt. 60 er fint, hvis du kommer ude fra landet, ligesom mig. jeg kører selv 60-70, da jeg har meget langt til skole, og kører på en meget lang strækning. men inde i byen 30, fordi det ikke er forsvarligt at kører hurtigere (-:

  • #3   2. maj 2011 60km/t. Men så skal reglerne strammes op. sikkerheden skal være bedre. ( så som bremser osv) 60km/t fordi at du bedre kan følge trafikken. måske skulle man faktisk sætte den op til 80. reglerne skulle så blive meget skrappere. men somsagt så man bedre kan følge trafikken. man ligger ikke i vejen eller noget som helst. knallertundervisningen skal være sværere. hvis jeg var billist ville jeg føle mig sikker. hvis jeg holder på en side vej og skal ud på hovedvejen. så som billist ser jeg en knallert. jeg siger til mig selv er den ulovlig eller er den lovlig? jeg ved det ikke. man har svært ved at bedømme om den køre 30, 60 eller 80 km/t. men hvis billisten ved det er lovligt at køre 80 på scooter/knallert så tænker man godtså jeg kan ikke nå det. jeg venter. jeg ville føle mig mere sikker som billist. men somsagt køretimerne skal være sværer. og undervisningen. + der skal være en konsekvens at overskride det. så inde i byen skulle man så køre 40 maks. også landevejen 80. det ville gøre det super nemt og hurtigere at komme fra a - b smiley håber du kan bruge dette.

  • #5   2. maj 2011 Hvis man kender færdselsloven, har taget teorien og følger loven. Så kan jeg ikke se noget galt i at køre 60.

  • #6   2. maj 2011 Attermann så kunne man gøre det som i tyskland. det er super måde de har der. første år du køre så er det 30. næste år 60 og næste år 80 også 21 så er det motorcykel max 125 cmm mener jeg (kan ikke huske reglerne præcist!) også 14 eller sådan så er det normal motorcykel smiley noget i den stil smiley

  • #7   2. maj 2011 jeg vil os mene at det burde være lovligt med de 60, tror hellere ik der er så mange der gider tune deres scootere så smiley

  • #8   2. maj 2011 Nicklas . : Præcist! For hvis man ved er det er lovligt nok og køre 60 gider man da ikke bruge yderligere for at få den hurtigere.. Gad jeg ihvertfald ikke smiley

  • #9   2. maj 2011 I tyskland må du som 16 årig køre på en motorcykel 80ccm der må køre 80.

  • #10   2. maj 2011 Syntes jeg har hørt at scootere der bliver importeret til DK er lavet til at køre 80 og så er det vi smider alle de begrænsninger i her i Danmark.

  • #11   2. maj 2011 det er korrekt (¯`·.¸NightStonerCrew - 4891¸.·´¯ ) .


  • #12   2. maj 2011 Tak for hjælpen allesammen, nu har jeg hvad jeg skal bruge smiley

Kommentér på:
Debat 30 eller 60 km/t

Annonce