{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

spartel og frostvejr {{forumTopicSubject}}

kan spartel godt knække / sprække hvis de fryser? jeg har nemlig min bagende på min speedfight, som har haft en lille tynd streg af en overgang siden den blev færdig, og jeg syndes det er ligesom om det bliver værre og værre hver gang jeg kigger på den.

bliver fandeme helt sur når jeg ser på det, fordi jeg skal have den med til speedmeet custom her den 5 marts...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spartel og frostvejr
  • #1   13. feb 2011 falder af ?? fuck så skal jeg deme ikk have de skjolde til at være udenfor..

  • Rene E
    Rene E Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Scootere: 4 Svar: 1
    #2   13. feb 2011 Brugen af spartel bliver gentagne gange misforstået og det betyder af folk bruger det til at fylde samlinger og fylde diverse dybe huller.. dette er ikke formålet med spartel... de fleste emner som spartles på denne måde arbejder under varme/kulde påvirkning ikke helt på samme måde og det er så det der giver problemer med revner i spartlen.. Hvis der skal "spartles" samling og revner osv. så er det en god ide at bruge en forstærkning såsom net eller lign. under spartlingen og den type spartel der skal bruges er glafiberspartel som bruges til grovspartling og derefter kan man efterspartle med alm spartel.. så er der større sandsynlighed for at det holder... Men under alle omstændigheder er det bedste materiale til udspartling/sammenspartling rigtig glasfiber som binder emner meget bedre sammen og derefter normal saprtling..

  • #3   13. feb 2011 ved helt udemærket godt hvordan man spartler. Det er bare ikke blevet gjort så godt på bagenden af scooteren, da det var første gang jeg gjorde det. Jeg har siden fået lavet en front, som er helt 99,9% perfekt smiley

Kommentér på:
spartel og frostvejr

Annonce