{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

aerox / mbk nitro? {{forumTopicSubject}}

hey sg!
jeg står her om jeg skal tage valget at skaffe en mbk nitro hjem fra udlanddet fordi som jeg har hørt er det bare en aerox der er lavet til 30 knallert! men bliver nu i tvivl? er det den samme scooter ang motor og det hele? og når noget skal laves kan det så gøres med aeroc dele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aerox / mbk nitro?
  • #2   9. okt 2010 okay men skulle lige høre (;

  • #3   9. okt 2010 Du kan ikke bare trække den til landet som en 30'er. Dem der siger de kan det lyver. En 30'er er en dansk "opfindelse" som kræver en typegodkendelse herhjemme for at de er lovlige at køre på. Det har aerox/nitro ikke og de kan så rent faktisk vælge at bonge dig for at køre på et uindregistreret køretøj. Det er 5000 kr i bøde.
    Du kan derimod trække dem hjem som 45'ere da det er en EU "opfindelse" og alle maskiner der er godkendt i et eu land som 45'er er automatisk også godkendt herhjemme man skal bare kunne bevise at den findes som 45'er i udlandet. Typisk via en registrerings attest.


  • Steffen D
    Steffen D Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 102
    #4   9. okt 2010 MBK scootere er slet ikke godkendt til at køre i Danmark. Så første gang du bliver stoppet på den, og de tjekker nummer osv. så skal du nok tage bussen fremover.

  • #5   9. okt 2010 okay lalle tak for hjælpen

Kommentér på:
aerox / mbk nitro?

Annonce