{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

30 knallter pitbike hvilken? {{forumTopicSubject}}

Davs

Er ny herinde og ny til knallert, Scooter og generelt motor sjov, så bær over med min nybegynder viden og indsigt.

Jeg skal have mig en 30 knallert og jeg syntes disse såkaldte pitbikes er rigtig fede. Altså lignende Thumpstars, men de er jo umulige at få fat i i Danmark, og jeg har ikke tænkt mig at bestille noget i udlandet, mest pga fragt.

Pris er max de 7-8 kilo som max. jeg kan simpelthen ikke skrabe flere penge sammen inden for det nærmeste stykke tid. Brugt er jeg ikke afvisende overfor, men da sommerjobbet lige skal overstås, så har jeg ikke pengene her og nu og brugt til salg bliver solgt, så brugt er ikke aktuelt.

Jeg ville egentlig gerne vide hvad man bør købe. Kæmpe udvalg er der ikke. Jeg kiggede på en Xmotos XB81:
http://shop.hptrading.dk/product.asp?product=166

Jeg ved så ikke lige med kvalitet. Af hvad jeg kan læse mig til, så er Xmotos stor i Kina. Om det er en god eller dårlig ting at de er store i kina er mig svært at afgøre, men det siger mig at det ikke er sygelig god kvalitet, men på den anden side skal knallerten heller ikke bruges til noget hårdt. Mest A til B.

Fremtidig tuning er ikke rigtig aktuelt. Forældrene giver ikke lov, og papfar er en usædvanlig dygtig mekaniker, som opdager enhver tun med det samme.
Reperation er af samme grund intet problem. Et stykke ståltråd og en skruetrækker er rigeligt for både far(skibsmekaniker og gammel MC freak) og papfar til fikse ethvert problem.


Anyway i kender scenariet nu, så kom med nogle forslag hvis i har nogle. Generel basis en nybegynder som jeg kunne få brug for er også velkommen.


PS. At tune sin knallert er ulovligt ja, men hvordan er reglerne med andre dele af knallert/scooteren? Altså MC'er må man jo nærmest intet ændre, så hvordan er det med knallert/scootere? Tænker på støddæmpere, bremser, stel, tank osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  30 knallter pitbike hvilken?
Kommentér på:
30 knallter pitbike hvilken?

Annonce