{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Speedfight 2 - hakker på gassen? {{forumTopicSubject}}

Hej SCG..

Jeg har et problem med min speedfight, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Det er lidt svært at forklare men vil prøve..

NOGLE gange, og kun nogle gange, når jeg kører og har kørt lidt, kan den begynde at drille på gassen også kører den som hvis jeg: gav gas og slap, gas og slap, gas og slap sådan hele tiden.. Andre gange kan den finde på at hakke af sted og slå små prutter, når den beygnder på det kan jeg stoppe det ved at holde den mellem 30-50km/t.. Andre gange er der ikke noget, og hvis jeg starter ved at holde den mellem 30-50 km/t, kan jeg efter ca. 3km få den helt op på 60-70 km/t uden den gør noget også efter + - 3km kan jeg få den højere og højere. Men giver jeg den fuld gas, så begynder den på det. Nogle gange kan jeg køre 3km +- med fuld gas, også begynder den først på det der...
OBS der er ingen forskel fra om den er varm eller kold..

Jeg håber nogle kan hjælpe mig og forstå min forklaring nogle lunde, ellers bare spørg.

Der er ikke lavet noget ved motoren andet end skiven er pillet, Stage 6 PRO knæk og Racing CDI uden begrænsninger.. ellers er den std.

Mange tak på forhånd, Mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2 - hakker på gassen?
Kommentér på:
Speedfight 2 - hakker på gassen?

Annonce