{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Jesper H
Jesper H
Tilmeldt:
24. okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Afmontering af bagdæk? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har et lille problem som er ved at udvikle sig til et større. For snart nogle uger siden sprækkede luftventilen på mit bagdæk da jeg skulle pille låsen af - dækket var dermed flat. Jeg kontaktede T-Hansen (Det er en brugt CPI Popcorn som min kæreste kører på) og de kunne jo fint lave den (jeg har ingen mekanisk snilde selv). Da der ikke er noget vejhjælp eller lign på den måtte vi skubbe/trække den de 5 km til det nærmeste THansen. Efter et par dage ringer de så for at oplyse at istedet for de 150,- som de havde oplyst ville det koste omkring 1500,- at få det lavet da der var en skrue som var knække/gevind eller noget i den dur.
Det takkede vi nej til og hentede knallerten igen.

Min kæreste har så en kollega som går og roder lidt med sin egen scooter i sin fritid og han var villig til at komme forbi og afmontere dækket således at vi blot kunne aflevere det til den nærmeste værksted - han fik afmonteret udstødning osv på ingen tid, men hjulet kunne han ikke få af - han kunne simpelthen ikke dreje bolten. Han forslog så at vi kontaktede et værksted i nærheden for at få dem til at løsne skruen med en af de der luftpistoler de benytter på biler også. Vi har nu ringet rundt til stort set alle scooter værksteder på amager og INGEN vil røre ved scooteren - lige så snart man siger navnet CPI eller popcorn er de lige ved at lægge på. Jeg er med på det ikke er en trendy scooter og sikkert noget billigt kina bras, men den har virket fint til vores formål og så det virker en smule arrogant må jeg indrømme.

Så vores problem er nu at vi står med en simpel fejl, fladt baghjul hvor ventilen bare skal skiftes, men ingen vil røre ved scooteren og vi kan ikke selv få baghjulet af - hvad gør man?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmontering af bagdæk?
Kommentér på:
Afmontering af bagdæk?

Annonce