{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giannelli Go
  • #1   21. apr 2014 25 km/t

  • #2   21. apr 2014 Hvis den kun kører 28 km/t er der noget galt - hvis jeg var dig ville jeg finde fejlen i stedet for bare at smække udstødning på. Prøv at kontroller rullerne og kobling/remskiver. Har før set en der havde for kort rem på så kører den sgu heller ikk godt. Er den 100% lovlig eller hva?

  • #3   21. apr 2014 den er lovlig men det ser ud som om den tidligere ejer har haft pillet ved den gas spjældet var sat for højt og dysen er støre end std men grunden til jeg ville sætte ny udstødning på var også at den gamle er meget rusten

  • #4   21. apr 2014 okay men så er det jo ikke til at sige hvad den kommer til at køre.. var jeg dig ville jeg få den til at gå ordentligt først,..

  • #5   21. apr 2014 Saml det hele ordentligt, og brug de penge der skal bruges, også indstil den, bare så du ved den kører OK.
    Efter det så kan du prøve dig frem med forskellige tundele osv, og så indstille igen.
    Du skal også huske at en udstødning kan give mindre trækkræft, hvis den er meget for stor. Derfor ville jeg nok tjekke begrænsninger (og pille dem), også prøve med std udstødning, før du bruger penge på et GG rør. smiley
    Held og lykke herfra smiley


  • #6   22. apr 2014 Det var ikke fordi jeg vil tune den det er fordi udstødningen skal skiftes så ville købe den fordi den er billigere men havde hørt at det ville gøre den lidt hurtigere

Kommentér på:
Giannelli Go

Annonce