{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indsugningforstærker
  • #1   16. apr 2014 det virker ikk en skid på scooter til at starte med og den skal sidde så tæt på cylinderen som muligt så det er en 100% ommer

  • #2   16. apr 2014 Imellem tank og karburator?
    Hvorfor?


    mvh


  • #3   16. apr 2014 Mellem tank og karburator?????

    Slangen skal sidde direkte på studsen med et 8mm hul sådan ca.


  • David J
    David J Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 134
    #4   17. apr 2014 Det virker ikke !!!

  • #5   17. apr 2014 Indsygningsforstærkere virker, problemet er tit at forhandlerne poster en tekst som beskriver noget forkert som bedre optræk og den stil, effekten er bare ikke noget særligt stor, de fleste vil ikke kunne mærke det, det manipulerer blandingen fra tomgang til fuld gas og kan øge gasresponsen med milisukunder, det giver hverhen bedre optræk eller bedre tophastighed, men på 202 er den dejligt at have.


    mvh


  • #6   17. apr 2014 Den er fabriksmonteret på en Yamaha TDR125 og det er min opfattelse at det giver mest på gearmaskiner, som jo ofte åbner og lukker for gassen.

  • #7   17. apr 2014 Så vidt jeg har forstået skal den virke til at udglatte trykforskellene i indsugningen ved at en beholder med en fjeder i kan skifte volumen så den kan indeholde en mængde benzinblanding og frigive den når trykket kommer under et eller andet. smiley

    Der er dog noget fusk med det, da jeg ikke har kunnet finde nogen specifik formel eller videnskabelig forklaring på virkemåden. Det T-hansen sælger som en indsugningsforstærker til 150 kroner er dog på ingen måde pengene værd, da det blot er en tynd plastic beholder og kun minimalt kan ændre volumen når man puster eller suger i den (hvilket kan give langt højere og lavere tryk end en motor giver i indsugningen), så gennem den lille slange er der ingen måde, hvorpå denne positivt kan bevirke hurtigere gasrespons. http://www.thansen.dk/product.asp?n=-1605372776&pn=-1537401937 smiley


  • #8   17. apr 2014 Baddi problemet opstår når de sælger "boost bottle" med en lang slange, som slet ikke kan flytte trykket den ene eller den anden vej hurtigt nok.

    På min TDR125, der sad den direkte oven på studsen uden slange, så der reelt set var 1,5cm fra beholder til studs og hullet imellem dem var omkring 10mm.

    Jeg tænker at Yamaha ikke laver den slags uden god grund.


Kommentér på:
Indsugningforstærker

Annonce