{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

peugeot TKR flere spørgsmål STAGE6 :( {{forumTopicSubject}}

så har jeg fået min stage6 cylle og udstødning og en motorforce 17,5 kabu.

i topstykket, inde i .... eksplotionskammeret ? smiley øh...
er der rundt om gevindet til tændrøret nogle mærkelige flager der ligner de er flækket af evt da det blev lavet/ borret ud.
nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal ha byttet ?
poster et billed af det snart !

2 andre spørgsmål........
så vidt jeg har foretået skal olien tilsluttes i studsen ikke ? ikke kaburatoren ??? og fra den standard kaburator går der noget der ligner en slange fra overløb hele vejen fra kabu og ned under udstødningen for den sidder sammen med en lille boks... det ligner noget der går ned i krumtapshuset men er ikke sikker ?

skal jeg lave om på disse systemeer med ny kabu ??????

og så en anden ting... det plastik skjold der sidder rundt om cylle er godt nok svært at få af smiley har skruet to skruer ud, og rykket det lidt løst men det hænger stadig fast eeeet eller andet sted.
hjælp tak smiley ! jeg vil ud og køre moped !! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot TKR flere spørgsmål STAGE6 :(
  • #1   4. apr 2014 Link til Karbu? Hvis Karbu har olietilslutning er det jo nemt nok, det er bare at flytte slangerne fra den gamle til den nye, den slange du taler om der går mod krumtapshuset er nok den slanger der kommer fra Oliepumpen, som føder karbu med olie?

  • #2   4. apr 2014 Blæserskjoldet sidder vidst med 4 skruer på en Peugeot? Er ikke sikker, men det mener jeg.. - Men du skal ha begge Blæserskjolde af for at komme til cylinder

  • #3   4. apr 2014 Jeg overvejer faktisk nu helt selv at blande benzinen i olien og droppe det med olie til kabu, så er man vel også sikker på at det hele smøres som de t skal og især med en ny cylle.

    men ? studs der sidder på indsugningstudsen ??? hvad er den til ? er det olie tilførlsen ?

    http://www.msp-tuning.dk/pi/Karburartor_Motoforce_Racing_17_5mm_til_El_choker_6744_5136.aspx

    på kaben på det si dste billed er der 3 studs og en med en gummieprop på.



  • #5   4. apr 2014 den skrue ? nååå den... ja smiley hvilken skrue ?
    men tror jeg finder ud af det, fandt i hvert fald det her http://www.scooternations.com/showthread.php?1492-speedfight-siezed/page2

    det hjælper da lidt, så nu ved jeg da hvad jeg skal lade vær med at slutte til hvis jeg ikke vil have olie i kabuen.


  • #7   4. apr 2014 nej jeg fandt den ! men tak smiley
    fik cylle af og udstødning af, blev helt glad - dog en alu der sad på fra standard af ? havde jeg ikke forventet. nå men.... nu har jeg et nyt problem, jeg blev rassende da jeg fandt ud af det smiley

    der sidder nærmest en stor jernnitte på studsen der hvor den er spændt fast.
    blev også lidt overrasket over at jeg skulle pille pindboldtende fra motorblokken helt ud/ skrue dem ud, og ikke bare en møtrik ude for enden.,
    altså istedet for 4 møtrikker der normalt holder sådan en studs først ligner det de har prøvet at forhindre pilfingre....

    kort sagt... en stor sort metal nitte sidder og låser min studs fast istedet for en møtrik smiley ??? WTF !?

    skal jeg nu til at blive voldelig og alt muligt ? smiley


  • #8   4. apr 2014 hvor er peugeot noget irriterende bæ at rode ved smiley jeg savner mit gamle hot lidt nu

  • #10   4. apr 2014 ja det er en lille "trekant" hvor spidsen nærmest er slebet af..
    en sort pyramide med flad top smiley

    og der er kun en.... kan jeg tage fat med en tang og skue den forsigtig ud ??

    cdien er jo sikkert også begrænset.... heldigvis nem at skifte og der sker vel intet ved at jeg køre cyllinderen lidt til med standard cdi, og et standard b6 tændrør tror jeg det var smiley for fik ikke lige et ny med (køber jeg i morgen)

    hvilken dyse ville være god at køre lidt til med så den ikke varmesætter sig ? en 92 ?



  • #12   4. apr 2014 tør sgu ikke "banke" den af. er bange for der sidder noget gevind dernede som jeg smadre af det. og hvis der intet gevind er - - er jeg jo på den.
    ellers må den sidde med 3 skruer kun... og en 4 smurt ind i locktight smiley dumt...
    ved ikke om det overohvedet kan lade sig gøre.

    men prøver lige at dreje lidt på den med nogle forskellige ting (tange) hvis det ikke virker smider jeg et billed op af den.

    det kan godt være jeg bander det hele langt væk.... men samtidig har jeg fandme savnet at rodde med noget mekanik. det skønt


  • #14   4. apr 2014 har sendt en pm til tommy men tak mads ! vil lige kigge hans post ingennem og se om der er noget der dukker op, hvis der gør det poster jeg den herinde så andre der skulle have samme problem evt lettere finder løsningen igennem flere tråde

Kommentér på:
peugeot TKR flere spørgsmål STAGE6 :(

Annonce