{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing
  • #1   9. jul 2013 Du skal købe en sekundær 14/41 gearing.

Det er den som svarer til Polini EVO, men en helt std Jog R kan godt trække den ud, da du jo ligger lavt i omdrejningerne med din std potte.

Den kan købes for små 600 og den er ALLE pengene værd.

• #2   10. jul 2013 Okay smiley kører godt nok med tun og en gianelli go, plus en anden cdi som er ubegrænset. Så den tager nogle omdrejninger på toppen, rigtig mange. Så er nødt til at køre langsomt. Har kigget på et top perfomance på spegeskinke til 600 kr. Sådan et sæt. Men 14/41 så skulle det mindste omdrejningerne på toppen og give lidt mere topfart eller hvordan ? smiley

• #3   10. jul 2013 haha...

Speedline - spegeskinke.
    Den er ny. Fed ordbog.

Jeg prøvede den her engang.
    omdrejninger - ældreboliger.

en 14/41 gearing vil gøre sådan så at din gearing vil hævet så meget, at de omdrejninger som den tager ved 50kmt, det er de omdrejninger som den vil tage ved 68kmt.

Inden at du skifter gearingen, så fortæl mig lige om din Jog R trækker bedre når den kommer over 25-30kmt?
    Eller trækker den bedst ved 40 eller 50kmt?

• #4   10. jul 2013 Den ordbog der altså ! Haha ! smiley

Jamen det trækker bedst ved de 50-60. Har bygget den om til vandkølet, og trækker godt fra 20-40 og så har den lille et lille dødpunkt, trækker stadig men knap så meget og så igen ved de 60 ca. Kommer den og trækker godt indtil gearingen er kørt ud smiley har du et link til den gearing du mener? Vil helst ikke hen og presse gearingen ud, og presse noget nyt i .. Vil hellere det er at Pakke gearingen id og bare montere smiley så jeg slipper for nye lejer og sådan hvis det er muligt ? smiley

• #5   10. jul 2013 du SKAL fixe det dødpunkt først.

Ud med vario, kilerem og remskiver og mærk med fingrene om der er slidt et spor i variatoren.

Er der ikke det, så skift din kilerem.

• #6   10. jul 2013 Det er helt nyt ? Den trækker godt, det er ikke et dødpunkt som sådan - slet ikke smiley men en stageline 14/41 til 569,- ca på speedline.. Er det det jeg er ude i ? smiley

• #7   10. jul 2013 hvis den bare tager omdrejninger på toppen kan det godt ske du skal have tungere ruller smiley

• #8   10. jul 2013 NEJ; DET KAN IKKE SKE....

Det er gearingen,.

• #9   10. jul 2013 Tungere ruller .. Så er den helt død ! Men en stage 6 14/41 eller en top perfomance 15/41 ? Hvad synes i ? Og når man køber ny gearing skal der så nye lejer osv med ? smiley

• #10   10. jul 2013 15/41 til std vario og 14/41 til tun vario.

Kører du med std vario?

• #11   10. jul 2013 Kører med speedcontrol, og polini delta clutch, top perfomance duo ll 47,6 vandkølet, 17,5 mm dellorto og gianelli go. Så håber en 14/41 kan hjælpe med lidt mere topfart og lidt mindre omdrejninger på toppen smiley

• #12   10. jul 2013 Den hjælper rigtig meget på toppen, men tjek lige om dine ruller er slidt skæve, eller om der er slidt et spor i dit vario, siden den falder i rpm.

• #13   10. jul 2013 Rullerne er ikke særlig gamle smiley men har bestilt gearing .. Så tager jeg lige en kigger på vario og ruller smiley .. Tak for hjælpen! Den skal nok rulles lidt om når den nye gearing kommer i .

Kommentér på:
gearing

Annonce