Hey sg.Jeg har en jog stående med malossi team speed på. Men nu bliver jeg helt itvivl om det er den gamle malossi team speed krumtap der sidder i (rod85) og det er derfor den giver mig indstillingsproblemer.Eller ville stemplet ganske enkelt stødde på topstykket da tappen er 5 mm længere ?Squishen står på 0,4mmKan evt. uploade nogle billeder af krumtappen hvis nogle er eksperter i disse modeller.
Jeg har ikke spacer på. Det er det der er mærkeligt, for husker den som mhr team tappen på rod85, og den ligner den uhyggeligt meget.Kan lige uploade et billede af den hurtigst muligt.Og hvis jeg kan indstille squish til 0,4mm så er og må det jo være rod80
det er hvist kun til hiper den er rod 85
Jeg mener nu det er en malossi rhq rod 85 jeg har i og jeg køre uden space?
Har Teamspeed på men har malossi lavet en rhq krumtap der ligner rod 85 men er 80?
Wupti,!!De er ikke ens
Gulhammer : at den er rod 85, har ikke noget med slaglængden at gøre, så slaglængden er ikke 5mm længere nej
Den ene har huld i den der holder plejstangen 80 den anden er lukket 85
Så skou det vil godt kunne passe jeg har en 85 på min?
Okay så det var en 80?
Team Speed hiper bruger rod 85Team speed replika hiper bruger rod 80Team speed minarelli bruger rod 80Team cross minarelli bruger rod 85 pga stemplet er mindre for mere moment
Jeg havde taget min skydelære om målt længden....
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Bare et spørgsmål som jeg vil sætte igang for sjov skyld! Jeg har selv lige bygget en TC sonic. min kammerat har bygget en TS jog så vi glæder os til at...
hva er forskællen på de to cyllender,.. hvad yder det;????
hej folkes, tænkte lige på hvad der var vildest af de to cyllinder?