hvorfor køre min sfx ikke hurtigere end 75kmt ??? der sidder følgende på den std luftfilter med malossi indlæg 70cc top performance cylindergo udsathena cdi Alt andet er std den har en meget godt optræk men den vil bare ikke køre hurtiger :(
måske en større kaburator så den får mere benzin?
Smid en 21mm på, så skal du se løjer.
tjohh tænker lidt på en 17,5mm der sidder en 90 dyse i min std nu men skal jeg så overhovedet dyse op ved støre kabu ?
Det kommer an på hvordan den køre med den dyse der sidder i når du får den.
tjahh det er vel bare at prøve
det er indstilling.har selv præsteret at køre 54km/t med mhr, tjt knæk, italkit, 24mm. karbu og andre lækre ting.det var fandme røv :pmen indstilling her og der, og nu flyver den.
den er indstillet perfekt i kabu nøde brunt tændrør og vario er også indstillet godt :)
vil også sige at 75km/t er ganske pænt / normalt med sådan et sport cylinder.
burde at kunne få mere ud af det :(
min sfx render 80 med alt std ud over en techno melin udstødning og proppen i luftfilteret er taget ud :) og så lige en hebo variator :)
min rente også 75 std ? fatter det ik
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Jeg har lige købt en Honda sfx, alt virker og er standard, den er fra 2001 og har kørt 21000km. den kører helt fint.... udover jeg ikke kan forstå hvorfor den...
Hej alle, jeg står i en lidt lorte situation, da jeg skal bruge min dejlige honda når jeg skal i skole.. - Den ene morgen kører jeg afsted mod skole (har 4.5...
Hva er std kaburatoren på en honda Sfx :S? har lige købt en honda sfx den er købt i slutningen af 03 sååe hvilken burde der gerne sidde på :)? den der er på nu...