hej sg håber virkelig i kan hjælpe mig. står og skal til at igang med et neos projekt hvor jeg på forhånd har bestemt at den skal være med en aerox DD blok så aerox fælgene også passer på, men har hørt at det ikke er lovligt at blande et 30' stel med en 45 motor, er der andre muligheder for at finde en dd mina blok som der har fået indgraveret et 30' nr. eller kan det godt lade sig gøre at smide en aerox motor på 30' stellet så det er 110% lovligt?
Nej det er ikke lovligt.Du må ikke montere en DD blok på noget der er lavet med SD, ej heller montere 13" fælge på noget der typegodkendt med 12"
konstruktiv ændring = bøde
en scooter er typegodkendt fra fabrikken med det der sidder på fra fabrikken!ALT hvad der eftermonteres (medmindre det er original dele som scooteren er typegodkendt med) er ulovligt. :)
NIC'H Hdet kan du roligt gøre, det er godt nok ulovligt. men vis den ikke kører for hurtigt har du INTET at frygte. politiet har slet ikke så meget forstand på scooter
er ikk så bange for bøderne osv. men det er mere det hvis man ryger i et uheld med scooteren og så den blir tjekket så er jeg sq bange for at forsikringen ikk vil dække skaderne...
Patrick J... BULL SHIT!Jeg snakker tit med nogle politimænd, (pga min nabo er) de har skam forstand på det, de er sku da ikke dumme, der er self et par stykker som ikke er de skarpeste i skuffen... men alle dem som har været hos min nabo, dem kunne jeg da snakke MALOSSI, POLINI, STAGE 6, osv.. samt hva de lavede ved deres knallerter dengang..
TEAM BAGGE RACING. P.Zopf #99 .du er HELT galt op den.....der er nogle ENKELTE der har forstand på det, resten fatter ikke noget :DNIC'H Hhvis uheldet sker skal du ikke regne med at få dækket noget vis du smider den motor på
ja det er jo det og den risiko vil jeg overhovedt ikk løbe.
haha, Politiet er sku da ikk dumme, de ved sku da godt hva de forskellige ting er, ellers havde jeg sku da ikke sagt det?
nu er du fra kbh, jeg er fra odense, og her har de ingen forstand på om de kører for hurtigt, før de har dem på rullefelt
det kan der være noget om, :P
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Heey.. Jeg har et sæt flotte sr50 fælge (tromle bag) på min neos.. Problemet er så at forfælget ikke passer helt godt på (da foraksen på en neos er mindre), så...
hey sg nu har jeg ikke så meget forstand på det med hvad der passer på hvad men ville jeg kunne sætte en yamaha aerox motor LC DD over på min pgo comet...
hej, er der nogen der ved om en aerox motor DD passer lige over på en jog R... og hvis ikke... hvor meget ska der så laves ca for at få den til at passe?