NIC'H H NIC'H H , Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-7-13
Vist 197 gange
profil billede

(Emnets ejer)

aerox DD motor på 30' knallert lovligt???

13. jul 2012 kl. 23:15

hej sg håber virkelig i kan hjælpe mig. står og skal til at igang med et neos projekt hvor jeg på forhånd har bestemt at den skal være med en aerox DD blok så aerox fælgene også passer på, men har hørt at det ikke er lovligt at blande et 30' stel med en 45 motor, er der andre muligheder for at finde en dd mina blok som der har fået indgraveret et 30' nr. eller kan det godt lade sig gøre at smide en aerox motor på 30' stellet så det er 110% lovligt?

Svar til emnet: aerox DD motor på 30' knallert lovligt???

profil billede

Hjælpe-Administrator
13. jul 2012 kl. 23:17

Nej det er ikke lovligt.

Du må ikke montere en DD blok på noget der er lavet med SD, ej heller montere 13" fælge på noget der typegodkendt med 12"

13. jul 2012 kl. 23:18

konstruktiv ændring = bøde

13. jul 2012 kl. 23:19

en scooter er typegodkendt fra fabrikken med det der sidder på fra fabrikken!

ALT hvad der eftermonteres (medmindre det er original dele som scooteren er typegodkendt med) er ulovligt. :)

13. jul 2012 kl. 23:54

NIC'H H

det kan du roligt gøre, det er godt nok ulovligt. men vis den ikke kører for hurtigt har du INTET at frygte. politiet har slet ikke så meget forstand på scooter

profil billede

(Emnets ejer)
14. jul 2012 kl. 00:21

er ikk så bange for bøderne osv. men det er mere det hvis man ryger i et uheld med scooteren og så den blir tjekket så er jeg sq bange for at forsikringen ikk vil dække skaderne...

14. jul 2012 kl. 00:30

Patrick J... BULL SHIT!

Jeg snakker tit med nogle politimænd, (pga min nabo er) de har skam forstand på det, de er sku da ikke dumme, der er self et par stykker som ikke er de skarpeste i skuffen... men alle dem som har været hos min nabo, dem kunne jeg da snakke MALOSSI, POLINI, STAGE 6, osv.. samt hva de lavede ved deres knallerter dengang..

14. jul 2012 kl. 00:42

TEAM BAGGE RACING. P.Zopf #99 .

du er HELT galt op den.....

der er nogle ENKELTE der har forstand på det, resten fatter ikke noget :D

NIC'H H
hvis uheldet sker skal du ikke regne med at få dækket noget vis du smider den motor på

profil billede

(Emnets ejer)
14. jul 2012 kl. 00:45

ja det er jo det og den risiko vil jeg overhovedt ikk løbe.

14. jul 2012 kl. 00:50

haha, Politiet er sku da ikk dumme, de ved sku da godt hva de forskellige ting er, ellers havde jeg sku da ikke sagt det?

14. jul 2012 kl. 00:59

nu er du fra kbh, jeg er fra odense, og her har de ingen forstand på om de kører for hurtigt, før de har dem på rullefelt

14. jul 2012 kl. 01:02

det kan der være noget om, :P

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: aerox DD motor på 30' knallert lovligt???

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom