Mark J Mark J Sønderjylland, Danmark Bruger på scootergalleri.dk
Dato: 2012-7-13
Vist 95 gange

(Emnets ejer)

Start problem

13. jul 2012 kl. 23:08

Jeg har en TMS classic fra 08, som har kørt 2393 km. Her den anden dag da jeg var ude og køre gik den pludselig i stå, jeg rullede ned af bakken og tænkte at nu kunne jeg bare starte den og køre videre. Men sådan gik det ikke...

Den har været totalt død siden da, jeg har idag prøvet at skifte tændspolen(skiftede tændrør som det første, med intet resultat). Vil også gerne vide hvordan man monterer tændspolen, fordi har bare klippet ledningen over fra den gamle tændspole også flette den nye tændspole's ledning sammen med ledningen ned til hætten, og viklet isoleringstape rundt om. Da der ingen gnist var ved tændrøret, men det hjalp ikke. Så jeg er på bar bund nu og håber at nogle af jer her inden kan have nogle ideer om hvad dette problem kan skyldes. Bare spørg hvis der er mere I vil vide om scooteren.

Med venlig hilsen

En frustreret scooter ejer

Svar til emnet: Start problem

13. jul 2012 kl. 23:12

Jamen kører motoren rundt eller ikke, og gnister den ikke siden du har skitftet det?? :-)

14. jul 2012 kl. 00:26

Hvis du er sikker på at der er ordentlig forbindelse i det fusk du har lavet med at klippe ledninger over, så er mit bud at din CDI er defekt.

(Emnets ejer)
14. jul 2012 kl. 14:52

Den slår ingen gnister efter jeg har skiftet spolen, og tak Flemming, jeg vil prøve at skifte CDI boksen ;)

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: Start problem

Lignende forum-emner

Om ScooterGalleri:

ScooterGalleri er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom