hey sg har brug for lidt hjælpe til at finde fejlen på min ny indkøbte bws.jeg fik afvide at den skulle indstilles og det er jeg så igang med men da jeg købte den sad der 110 mm dyse i og der døde den hvis den fik for meget gas og hvis den fik choker så tænkte jeg at jeg prrøver at smide 90 dyse i og det har så hjulpet noget når den er kold så det vil sige at når den bliver varm ca efter et par km. så dør den igen skal jeg dyse op eller ned jeg er meget i tvivl og det er ret nedern at bliver overhaldet af cykelister pga at man kun lige må prikke til gassen. håber på svar den der kommer med korrekt svar for en x høj mhv andreas
.
er den ikke utæt et eller andet sted!!
ved ikke men hvor skulle det evt være?
olie pumpen er vidst blevet pillet af kan de trække lidt luft der fra?
bundkar
Vil sige det på den her måde. Køb et dyse sæt og prøv dig frem og det der med at den går død efter nogle kilometer, er højst sandsynligt skidt i kabu. håber du kan bruge mit svar skal ikke have nogen stemme:)
må prøve at rense min kabu imorgen også kigge til studsen kan jo være at den har lidt revner :)
ja men vis der er revner er det normalt så længe det ikke er igennem:)
ok :)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej SG, håber i kan hjælpe mig! når jeg køre på min jog, så køre den SKIDE godt kold, men så lige pludseligt så begynder den at dø ud, den køre også lige...
min trehjulet scootcar kan godt være lidt ustabil at køre på . og tror det skyldes det ballondæk jeg køre med bag på den kan give sig meget i dækket når man...
hej sg har min dejlige maxi så jeg har kørt på i lang tid men pludseligt begyndte den at gå ud hele tiden så skiftede vi platinderne på den og siden da har den...
hvad ville i skyde til der skulle sættes i når min opsætning er således. 28mm studs 21mm dello karbu 70ccm stage 6 sport pro helix powerluftfilter. ? vil...