{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Så var det min tur til og blive taget.. {{forumTopicSubject}}

Hvad så? Havde lige lyst til og dele min bette historie med jer! smiley

Her igår tog jeg og min kammerat ud og køre. Skulle med med ham i herning, og jeg var ved tanken i tjørring. Jeg valgte så og tage vejen til herning med de andre biler og jeg kørte 75 km/t. Så mødes vi og vi kørte hjem til mig. Så da vi skulle videre afsted til lind kom vi kørende lige ud fra min vej, så ligger min kammerat mærke til en sølv skoda som holder for enden af min vej. Vi lægger begge mærke til det, og vi kører stille og ordenligt. Så begynder han og sætte den i bakgear og kører efter hos. Haha, vi når lige rundt om et hjørne og om bag en bil. Så kan vi se at denne civile vogn kører op og lyskrydset og ser lidt forvirret ud... Men de fik mig på kamera, og de da jeg kørte på vejen med 75 Km/t. Så det bliver lige 2000 kr. for og kører for stærkt, og 1500,- for og kører på vejen... Det bare træls.. smiley

- Og min mor vil have mig til og gøre den std, og det det sidste jeg har lyst til? Er det klogeste og sælge den også købe en ny?. Er fortsætte med og kører ulovligt?


Kommentarer på:  Så var det min tur til og blive taget..
  • #1   9. apr 2014 Altså om jeg blev taget på en tunet scooter vil ikke betyde det store for mig. Jeg har en alt for stor interesse for at tune scootere at det ikke vil stoppe mig. Men hvis jeg nu blev stoppet vil jeg nu nok lave en bane ged.

  • #2   9. apr 2014 føler sku med dig mester... blev også tage for ca. en uge siden smiley

    men gør den for helved lovlig... næste gang du bliver taget, bliver dit kørekort jo udsat i et halvt år, og de tager scooteren du kører på smiley


  • #3   9. apr 2014 Tak Patrick smiley ... Men hvis jeg kører på en anden knallert, som kører for stærkt. Bliver de så stadig udskudt? smiley

  • #4   9. apr 2014 Yes sir. Lav den lovlig. Eller begynd og kør bane hvis du ikke kan lade være med at tune dine scootere smiley

  • #5   9. apr 2014 hamderfra7400 det er ligemeget hvilken ulovlig scooter du køre på nu, så tager de den næste gang, ligemeget om den står i din vens navn eller om du køber en helt ny scooter, så tager de den næste ulovlige scooter du bliver taget på og du får udsat kørekortet så det er ikke det vær at tage chancen smiley (syntes jeg ikke)

  • #6   9. apr 2014 Eller flyt et sted hen hvor der ingen betjente er smiley

  • #8   9. apr 2014 Det følger dig og ikke scooteren .. 2. gang er bare sur røv de tager scooteren og du får udsat pappet et halvt år


    Altid været risikoen ved at køre tunet knallert eller scooter
    Har aldrig selv ejet en lovlig scooter eller knallert og aldrig blevet taget og har da kørt i næsten 20 år nu


  • #9   9. apr 2014 Gør den lovlig.
    Så kan du jo bare smile når du bliver stoppet.


  • #10   9. apr 2014 Moonlight, det var nu mest ment sarkastisk. smiley
    Selvom der er forskel på mængden af betjente i storbyer og ude på Lars Tyndskids mark..
    Men lige meget hvad, så er konsekvensen der jo stadigvæk smiley


  • #13   9. apr 2014 Siger heller ikke at man skal begynde at tude og undslip det.
    Sætter de efter en, så stopper man og tager det som en mand, istedet for at sætte andres liv på spil ved at forsøge at undslippe.

    Men skal siges at jeg aldrig er blevet stoppet før, da der kun er en betjent her. Og alle ved når der er fremmede på "besøg"


  • #14   9. apr 2014 Har aldrig kørt lovlig, og tror jeg heller ikke jeg kommer til.. jeg blev stoppet i nov sidste år efter en lille jagt. jeg blev sigtet for 4 ting+ knallerten kørte 88.5, fik kun en bøde på 1000kr smiley Og personligt ville jeg altid prøve at stikke af hvis jeg ved at der er en smutvej lige rundt om hjørnet så kan man da altid prøve. Jeg tænker altid over om jeg sætter andre i fare ved at stikke af, og det har jeg sku ikke oplevet endnu..

    Jeg køre stadig ulovligt selvom jeg ved de tager knallerten og kørekortet bliver udsat næste gang, FORDI At jeg ikke syntes at det er retfærdigt at vi kun må køre 30km/h, og hvis alle der kørte tunet "giver op" og køre lovligt, er der ikke 1% chance for at de laver det om så vi f eks siger vi må køre 60Km/h

    Personligt kæmper jeg for at de giver sig lidt ang det, selvom jeg nok ved at det ikke sker, men giver stadig ikke op smiley


  • #15   9. apr 2014 Giver dig ret i det med de 30km/t.
    Det er alt for langsomt får et motoriseret køretøj. Har selv en 100% lovlig puch som bare står fordi jeg ikke syntes at det er særlig sjovt at køre og så blive overhalet af en forbandet cyklist som ikke engang har hjelm på. Det kan virkelig ikke være rigtigt at det skal være sådan. smiley


  • #16   9. apr 2014 nemlig! men det er osse synd at skyle/tune en puck, veteran knallertere er det sjovt nok at køre langsomt på smiley

  • #17   9. apr 2014 Ja, det har faktisk ikke noget med jeg ikke kan lade vær med og tune min knallert og gøre.. Jeg kører motocross på højt plan, så det ikke det jeg bliver stillet når det kommer til fartliderlighed smiley ... Men 30 Km/t går bare alt for langsom alt alt for langsom..Og det ser kikset ud på sådan sxér der og kun kører 30 km/t.. smiley

  • #18   10. apr 2014 Det er jo også hjernedødt man hår fra 29 km på cykelstien

    Til 130 kmt i 2,5 meter bred 3,5 tons tung 4 meter høj bil med 8 passagerer

    På 1 sekund.

    I resten af verden kører man 45er FØR man kører biler og busser.


  • #19   10. apr 2014 nemlig det ser alt for dumt ud at køre 30km/h især på gearmaskiner! smiley

    og den danske lovgivning er alt for stram inden for knallerter desværre smiley


  • #20   15. apr 2014 Hvids man da bare kunne lave et motor cykel køre kort som går fks til Max 250 CC og som var til at betale.
    Så ville det være vejen frem, syntes også at 30 er for lidt men desvære har vi nogle rådne politikerer som mener noget andet og at køre kort skal koste en hel del merer en man nok selv syntes at det er værd at betale.
    Jeg gad godt at se nogle tal på hvor mange knallerter/scooterer som er blevet skrottet efter den nye konfiskations regl ,og samtidig med en opdateret statistik over ulykke tal efter 1 Januar 2013 frem til nu i 2014 April måned det kunne være intrasandt.
    Jeg tror desvære bare ikke at reglerne bliver lempet til vores foredel den eneste måde at komme til at køre hurtigerer pt er at tage et køre kort til mc og købe en mc brugt eller ny.
    Vi får nok aldrig lov til at kører hurtigerer på vores knallerter/scooterer så længe at det er ignoranter som der sidder i regeringen.
    Det eneste vi kan håbe på er at Eu gennemtvinger nogle eu dirktiver ned over DK så hastigheds grænsen øges til x antal km/t ellers sker det nok ikke.
    Jeg har heller ikke flerer chancer tilbage jeg blev snuppet for lidt over et år siden og har måtte køre lovligt siden da ,der er en god ting ved det og man bekømrer sig ikke for om man skal blive stoppet for at køre ulovligt merer ,men det er stadig ikke det samme som før hvor man selv kunne bestemme hvor hurtigt at man kunne komme frem hvids man hvade travlt fks så fik den gassen i bund.
    Kan godt savne det er køre hurtigt men har også haft nogle gange hvor det kunne have gået galt hvor at man på ingen måde kunne nå at bremse så det er moske godt at den tid er forbi.


  • #21   15. apr 2014 Så der er politi i 7400 og rundt omkring? smiley Ja selvfølgeligt er der det.. men sådan mere end normalt? mener at have læst der er fart kontrol hele ugen..
    Så skal jeg da passe lidt på selvom hotten ikke køre særligt hurtigt smiley


Kommentér på:
Så var det min tur til og blive taget..

Annonce