{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 5
  • #2   16. nov 2012 4g er vidst ikke opdateret til den, såvidt jeg har hørt smiley

  • #3   16. nov 2012 prøv at ryst den smiley der noget der løst i dem min blev stjålet i fitness world smiley dumt at ligge den i skabet,,

  • #4   16. nov 2012 jeg har den. Synes den er lækker...
    Intet er løst i min.. den funker bare..

    4g kommer sidst i denne måned siger rygterne.
    Kommer først i OS 6.1


  • #5   16. nov 2012 4g er aktivt til iPhone 5, prøv og snak med din udbyder, jeg fik af vide af telia at det virker ihvertfald smiley


  • #8   16. nov 2012 Tak for alle svarene smiley har rystet min og der er Intet at komme efter:-)
    Har bare hørt den nye iPhone har en tendens til at farverne på siderne skulle skalde af og der er en bestemt knap der skulle sidde løst på mange af dem s;


  • #9   16. nov 2012 Den skulle komme til foråret ja

  • #11   16. nov 2012 Jeg har en iPhone 5, og er virkelig tilfreds med den smiley Det med at den let bliver ridset osv, folkens. Det gør ALLE telefoner uden cover, sådan er det når der er noget der bliver brugt smiley
    Jeg har cover på min iPhone 5, og har været brugt flittigt siden jeg fik den for 1½ måned siden, og den er stadig 100% ridsfri smiley

    4G kan først aktiveres i Januar, dem der siger slutningen af denne måned har ikke fulgt med smiley Allerede nu kan du aktivere 4G, hvis du har iOS 6.1 beta version. Men for at få den, skal man stå som "developer" hos Apple smiley

    iOS 6.1 bliver frigivet i Januar, og åbner dermed op for muligheden for at aktivere 4G


  • #12   16. nov 2012 Tusinde tak for svarene alle sammen! smiley

  • #13   16. nov 2012 Anders Dahl.. Har bare hørt, at de skulle være hurtigere fremme med det, end januar. ??

    Rigtig nok sagde de i starten Januar.. men har hørt nyt


  • #14   17. nov 2012 Det skulle de også have været, men de har været nødt til at udskyde den grundet at de ikke have fået det testet nok smiley I sidste måned udsendte de en meddelelse, hvor de udskød den fra slut november til midt januar smiley

    Samtidig, TEAM-8600-WL! Der kommer ikke en iPhone 5s til foråret hvis det er det du taler om. De lancerer ikke 2 telefoner 4-5 måneder efter hinanden smiley Den næste iPhone kommer Oktober-November-December 2013 smiley Ikke i foråret


  • #15   17. nov 2012 Hvad snakker du om Jon? Jo alle telefoner bliver nemt ridset, det gør det meste af det du bruger til hverdag. Det har intet med kvalitet på metallet at gøre, metal bliver nemt ridset uanset hvor god kvalitet det er.

    Jon T, 4G kan slet ikke aktiveres endnu medmindre du har iOS 6.1 beta installeret. Ellers må man vente til Januar, og ja det er kun få udbydere der får 4G til iPhone 5. Blandt dem er 3 og Telia.


  • #16   17. nov 2012 Jon T

    Det lyder til du har et problem med Apple? Lol.

    Er der et problem i at jeg godt kan lide Apple? Elsker min iPhone 5, samt min Macbook pro. De har fantastisk kvalitet, og god service.

    Ser ikke nogen problemer med Samsung, alle har hver sin smag. Derfor synes jeg er er tamt af dig, at sidde og kategorisere folk efter hvad de foretrækker.

    Idiot.

    Samtidig, nu siger du "oh wait, nej ikke før vi kommer ud med ny software"


    Hvaaaaaa, nu du er sådan en "Samsung Fanboy" hvaså med den nye GS3 LTE?

    De laver en Galaxy S III, og laver nu en NY Galaxy S III. Den ENESTE forskel er at den ene har LTE, og den anden har ikke. Og der er det nøjagtig det samme! Du kommer ikke til at kunne gå på LTE på den nye GS3 før Januar/Februar 2013.

    Tjek lige facts før du skriver, klovn.


  • #17   17. nov 2012 Forstår generelt ikke apple haters smiley
    Hvis i ikke kan li det, så køb noget andet smiley
    Jeg har selv en iPhone 4 og en Macbook Pro 13,3" og er glade for dem begge smiley


  • Kennan P
    Kennan P Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #18   7. feb 2014 Indstillinger, mobil så står der slå 3G eller slå 4G til, 4G hører med i dit abbonement??

  • #20   7. feb 2014 har smadret den så det ligemeget nu ^^

Kommentér på:
iPhone 5

Annonce